PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 ruilen



sjones
22/05/2010, 14:14
Ben het nu meer dan zat , thuis alleen maar gezeur over mijn 924.
De rest van de familie wil een andere oldtimer,mijn zoon van 5 wil zelfs een "auto met zonder dak" en mijn vriendin vertikt het om mee te rijden in de porsche.
Met PIJN in mijn hart moet het dan toch maar gebeuren .
Wie heeft nog een cabrio om te ruilen?(geen 2cv).
De Porsche is bijna APK klaar, kost niet de hoofdprijs maar ik wil ook niet al mijn geinvesteerde geld in de put gooien .
Er moeten nog een paar dingen gebeuren, lichtschakelaar ivm koplampen die niet omhoog maar wel omlaag gaan, rechterzijruit opnieuw in de ophanging lijmen van de elektr.bediening
brandstofpomprelais moet vervangen worden ontsteking afstellen.
Nieuw is complete uitlaat,verpoten voor ,bougies,bougiekabels,rotor,verdeler, contactpunten, condensator,thermostaat, thermosensor.
Ook zitten er nog een setje teledails bij.
Bjaar is 1979 ,glimt mooi heeft 88889 dkm op de teller (188888?) leren bekledeing zonder scheuren dash wel met de bekende scheurtjes
Laat maar eens wat horen

sjones
22/05/2010, 14:18
Oja de fotos

Eric F
24/05/2010, 09:20
Of je wel helemaal lekker bent ;)

Ik zou de hele reut de hik laten krijgen en dat rode ding lekker houden, zwicht niet voor gezinsterreur!!!!!

Succes.

Eric

jimfrey944
24/05/2010, 09:32
houd stand !!!!!!!!!

Frenske
24/05/2010, 09:39
zwichten voor druk uit het thuisfront? kunt een compromis sluiten, de 924 kost maandelijks toch geen drol? maak er je hobby van!

klaas 924
24/05/2010, 11:54
ja ik kan het wel begrijpen
maar waarom die porsche ??
je hebt nog wel andere auto,s om weg tedoen
geef die MICRA een schop!
of die hyundai een trap
en koop dan een mx5 erbij!

sjones
24/05/2010, 18:29
Oei de Micra is van de vrouw des huizes, die auto is heilig (automaatje), Toyota gaat in de verkoop( is net weer gekeurd,Hyundai is op LPG kan ik niet missen met die kilometers die ik rij.
Nog bedankt voor de steunbetuiging had ik wel ff nodig .
Had wel ff een zwak moment maar het gaat nu al weer beter
Mijn dank

Peter
25/05/2010, 09:31
Sterkte , hou stand .

Jeroen
25/05/2010, 16:23
Niet weg doen ! , zo zonde .. en als het dan echt moet , verkoop hem dan op t forum , of wees er zeker van dat dit ding niet bij beun de haas terecht komt :(

Sterkte ermee!

jimfrey944
25/05/2010, 21:09
wat moet hij eventueel gaan kosten??

pitjepeter
25/05/2010, 21:48
Heila, heila,
niet verkopen hoor!!!

Je weet nu al met zekerheid dat je hem keihard gaat missen als je hem zou wegdoen.
Met welke andere auto ga jij een ritje maken om je eigen batterijen weer op te laden?
Met welke auto ga jij 'zomaar' & 'voor de fun' een paar 100 km rondtoeren om bij medeliefhebbers te zijn?
Welke andere auto ga jij zoo graag zien dat zelfs je vriendin er gerust mag van zijn dat jouw enige maitresse die prachtige 924 is !

Vuist op tafel: die 924 blijft!!!

Grtz.
Peter

sjones
26/05/2010, 06:21
Haha ik heb mijn zoon omgekocht, heb hem beloofd dat als hij 18 is en rijbewijs heeft hij de 924 mag hebben (hij is nu nog 6 ) . Hij is nu op mijn hand en vind ook dat de P mag blijven
Kan ik nu nog mooi een jaar of 12 vooruit.

ShroudedVeil
26/05/2010, 06:23
Haha zo kan het natuurlijk ook! ;)

Frenske
26/05/2010, 06:30
Haha ik heb mijn zoon omgekocht, heb hem beloofd dat als hij 18 is en rijbewijs heeft hij de 924 mag hebben (hij is nu nog 6 ) . Hij is nu op mijn hand en vind ook dat de P mag blijven
Kan ik nu nog mooi een jaar of 12 vooruit.

valt dit ook onder misbruik? :shocked: (of moet je daar priester voor zijn)

sjones
26/05/2010, 06:42
valt dit ook onder misbruik? :shocked: (of moet je daar priester voor zijn)
Nee Frenske dit is nou ordinaire omkoping

sjones
26/05/2010, 06:49
Tja als de P blijft dan gaat toch de MR2 Turbo eruit, is deze week APK gekeurd als er nog iemand belang bij heeft er staan fotos op het forum, zoek maar onder "black wolf"

Richard
26/05/2010, 15:58
:-) goed om te horen dat de p blijft, goede keus.

sjones
27/05/2010, 11:41
Hm je weet maar nooit, familieterreur is een ernstige aangelegenheid. Het kan net als een storm zomaar weer de kop opsteken.

sjones
28/05/2010, 18:50
Hm de wapenstilstand was van korte duur,de strijdbijl is weer opgegraven.
Zelfs met mijn nieuwe bondgenoot hadden we een vastberaden vijand tegenover ons die geen krimp gaf .
Ze ging frontaal in de aanval en we hebben ons ternauwernood staande kunnen houden, weet niet hoelang ik dit nog kan volhouden.
De verleiding om de P in te ruilen voor een langdurige wapenstilstand word wel steeds groter.

Frenske
28/05/2010, 19:12
als ik jou was ging ik dreigen met SEX !!!!! :mad2:

(helpt in huize Frenske wel eens .... :whistle:)

sjones
28/05/2010, 20:42
ik pas wel op ...ben savonds al bekaf en dan ook nog sex. geintje
kan het proberen, is toch een primaire levensbehoefte

Jeroen
28/05/2010, 20:46
Maargoed .. de vrouw heeft geen hobby zeker?

Vind t toch een beetje onzin to be honest .. ik bedoel .. wat doet de 924 verkeerd?

sjones
28/05/2010, 21:37
jazeker heeft mijn bloempje wel een hobby, maar ik heb er een paar te veel .
zondags voetballen (ben ook nog trainer van een dames team) maandags darten in de kroeg met 3 vrienden dinsdags rustdag (als het goed weer is nog ff vissen) woensdags trainen met de meiden. donderdags gaat mijn bloempje tafeltennissen,vrijdags om de week trainen met de meiden en zaterdags porsche knutselen ,gras maaien schilderen stoep vegen kratje bier halen en tussen door moet ik ook nog 40 uur p/w werken en met mijn zoontje voetballen ,verstoppertje spelen ,mens erger je niet en op het 924 forum kijken en dan heb ik het nog niet eens over alle verjaardagen en feestjes.
morgen een bbq toernooi met de dames zondag naar Heeten met de dames een toernooi voetballen ,pfff

Jeroen
28/05/2010, 21:54
Haha sorry moest toch even lachen toen ik dat allemaal las :P...

je hebt een behoorlijk druk leven dan :O... Maar staat de Porsche zo erg in de weg dan ? Want kosten kunne het niet zijn neem ik aan?

-Bassie-
28/05/2010, 22:30
wow en dat week in week uit??

pff ik doe het liever wat rustiger aan:heh:

pitjepeter
28/05/2010, 22:38
LOL !
:pound:

Mens erger je niet:
Ik zou ervoor kiezen om 's zondags thuis je bloempje water te geven. (kan ook in de P)...
's Maandags zou ik met drie vrienden in de P naar 't cafe gaan om te darten met de meiden...
Dinsdags zou ik bij je bloempje vissen of er nog water of aandacht moet gegeven worden. (in beide gevallen kan je dit combineren met het vegen van de stoep...)
's Woensdags zou ik met de P de meiden trainen... (ahum)
Donderdags (als bloempje zelf de bloempjes buitenzet) zou ik verstoppertje spelen met de meiden en/in de P...
's Vrijdags zou ik met de P de meiden trainen hoe ze je gras best maaien...
's Zaterdags zou ik je zoontje een kratje bier laten halen terwijl je op het forum grasduint en aan je P werkt met de meiden...

Ik schilder hier maar hoe het zou kunnen. Zo 'n weekje lijkt me een echt feest (hoeft het niet eens je verjaardag voor te zijn)
En oja, op je werk kan je dan natuurlijk ook best een beetje uitrusten van de overvolle Porsche-week
:peace:

Grtz.
Peter

sjones
28/05/2010, 22:40
Weet je ik had de porsche gekocht met het idee om er samen een beetje mee te cruisen , ik doe al veel te veel alleen maar op een of andere manier was er vanaf dag 1 dat die rooie er was een sfeer van ik moet hem niet ,aangezien mijn liefje ook rood is denk ik dat het een soort van jalozie is .De eerste insteek was ook om een cabrio te kopen maar toen kwam ik met een porsche op de proppen en dacht daar valt iedere chick toch voor.
Ipv daarvan kreeg ik alleen maar commentaar maar eigenwijs als ik ben dacht ik dat waait wel over maar mooi niet .
De strijdbijl ligt symbolisch op de tafel en ik vind dat dat ding maar voorgoed in de grond moet en helaas kan dat alleen als ik met een cabrio op de proppen kom ben ik bang.
En nee het ligt niet aan de knaken want de porsche kost dus echt geen drol.
dus ik moet echt op zoek naar een cabrio

sjones
28/05/2010, 22:44
das ook een mooie week indeling, maar ik ben bang dat dat toch op enige weerstand gaat stuiten.
Ik heb nu een sollicitatie lopen als testslaper bij een matras fabriek hoop dat ik voor 60 uur p/w word aangenomen

Jeroen
29/05/2010, 10:24
een 924 cabrio is geen idee :P?

Frenske
29/05/2010, 10:34
tja, met zulks volle week zou ik ook protesteren als ik je betere helft zou zijn.....

LWB
29/05/2010, 16:27
kijke es op marktplaats,staat een 924 cabrio te koop;-)

Jeroen
29/05/2010, 17:16
Jep:

http://link.marktplaats.nl/341920503

sjones
29/05/2010, 20:22
wat denken jullie zou die willen ruilen met mijn rooie P?

-Bassie-
29/05/2010, 20:24
weet natuurlijk niet de staat van alle 2 de auto`s.

maar denk dat jij wel wat moet bij leggen of los verkopen.

sjones
30/05/2010, 18:20
haha ik denk dat ik een beetje veel moet bij leggen