PDA

Bekijk Volledige Versie : Lederen kuipstoelen



Meneer aard
22/02/2008, 20:00
De voorstoelen van mijn 924 zijn aan vervanging toe..Nu kwam ik op internet kuipstoelen tegen voor 250 euro p/stuk (leder) zonder rails (komen nog 75 per rail bij) zou zoiets goed zitten in de 924? Wel eerder in andere auto`s plaats genomen met kuipstoelen en dat zat best lekker moet ik zeggen.

Echter zit je hier ook weer met APK afkeur van de stoel?

Tom
22/02/2008, 20:07
Waarom zou een stoel afgekeurd worden? Hij moet stevig vastzitten en niet kunnen afbreken, je moet 'm goed kunnen verstellen- dat zijn wel een beetje de APK-eisen aan een stoel.

Als die kuipstoel daar niet aan voldoet zou ik 'm niet eens willen hebben.

Meneer aard
22/02/2008, 20:21
Bij deze huidige stoelen mis ik soms, zeker op het circuit wat meer zijdelingse steun. Moet es kijken wat turbo stoelen doen maar kuipstoeltjes zijn in mijn ogen dan ook geen verkeerde keuze.

VonG
22/02/2008, 21:06
kan mooi zijn, maar vormt het ook een geheel met de achterbank?

Arie_Visker
23/02/2008, 00:03
Moet es kijken wat turbo stoelen doen maar kuipstoeltjes zijn in mijn ogen dan ook geen verkeerde keuze.

Turbo zitten heerlijk kan spreken uit eigen ervaring. Je hebt meer dan voldoende steun aan de zijkanten, mischien nog wel iets steviger dan kuipstoelen. Je zit echt bijna vast in die stoelen :lol:

Meneer aard
23/02/2008, 10:17
Ik zal eens kijken naar een mooi turbo interieur, dingen zijn niet goedkoop toch? Gok dat ze wel 750 euro per 2 stoelen gaan?

Kan ik es mooi kijken voor voll leder, electrisch en verwarmde stoelen :P

Arie_Visker
23/02/2008, 11:14
Turbo stoelen zijn niet goedkoop nee..bodemprijs zit ongeveer tegen de €500,- aan.

ziggy
11/12/2008, 09:01
Ik heb op de auto beurs in Essen hele mooie kuipstoelen gezien voor 79 euro per stuk. Dat waren Skai leren stoelen. Ik heb nog in twijfel gestaan maar toch niet meegenomen.
De stoelen waren in verschillende kleuren en ook two tone kleuren te koop. De rails kon je er los bij kopen voor 35 euro.
Op de duitse ebay staan deze stoelen ook trouwens.
Het grote bezwaar vind ik dat deze stoelen niet passen bij de achterbank en dat ik nu bucket seat heb, die hebben een goede zijdelingse steun en zitten heerlijk, alleen is de wolle bekleding versleten op de bestuurdersstoel.
Ik denk dat ik voor deze stoelen op de ebay.com site een bruin skai leren setje ga kopen voor 249 dollar. ik hou jullie nog op de hoogte van de ontwikkelingen.

Tom
11/12/2008, 10:17
Die stoelen heb ik ook gezien, zaten niet verkeerd ook. Kwaliteit voor dat geld lijkt me alleen op de lange duur wat minder.