PDA

Bekijk Volledige Versie : Minimeetings tussendoor?



Tom
23/02/2008, 10:50
Op het audiforum wordt al jaren lang een tweewekelijkse meeting georganiseerd om even bij te kletsen. Deze meetings zijn vrij succesvol, er zijn altijd wel tien of meer auto's en er worden kleine klusjes besproken en soms ook (op de parkeerplaats) uitgevoerd, we kletsen bij en bekijken samen folders, boeken en drinken en eten wat.

Er zitten nogal wat 924-liefhebbers rond Utrecht, is er behoefte aan af en toe een kleine bijeenkomst tussen de grote meetings door om even te kletsen en elkaar wat te helpen met reparaties?

Meneer aard
23/02/2008, 15:39
Vind het een leuk initiatief :) Vind het geen probleem om naar Utrecht te rijden (is maar 80 km dus agh kan der wel bij he :P ). Eerst ff de brandstof pomp fixen :P

Noem maar een datum, voor mij is het handigst op een zondag aangezien ik op een zaterdag veel op de vliegclub bezig ben.

Meneer aard
26/02/2008, 22:10
Schop geeft :P

Niemand zin in een voortijdige mini 924 meet?

q01z
26/02/2008, 22:30
zin wel, maar tis toch 130km heen en ook weer terug ;)
en nou heb ik dat voor een meeting wel over.. maar ik heb nog meer meetings :D dus tsja, ik hou het gewoon even op 6april..

M.B.H.
26/02/2008, 22:40
zin wel, maar tis toch 130km heen en ook weer terug ;)
en nou heb ik dat voor een meeting wel over.. maar ik heb nog meer meetings :D dus tsja, ik hou het gewoon even op 6april..

6 april zit ik in bosnie dus helaas ik kom niet
er gens een mini meeting en als ik kan leuk

Ik-rij-belastingvrij
26/02/2008, 22:52
130 km is precies de afstand die ik ook moet afleggen.
Nu ben ik al niet zo'n rijke stinker in geld, dus ik zal er niet bij zijn bij een minimeet.
6 april zal ik er zekerweten WEL bij zijn, ik heb er nu al zin in :D

M.B.H: Waarschijnlijk zal er in juni of juli wel nog een meeting gehouden worden denk ik (en hoop ik).
Als er geen minmeet zou komen kan je dan nog altijd komen :wink:

VonG
29/02/2008, 16:20
ik ben te druk en heb te veel afspraken voor mini meetings...

M.B.H.
29/02/2008, 22:49
Ik ben jun -jul wel in nederland dus zit het er dan wel in,
Hou me op de hoogte .