PDA

Bekijk Volledige Versie : Ook maar weer voorstellen..



captainfrasca
17/09/2007, 02:35
Na de Forum crash zal ik mij ook maar weer eens opnieuw voorstellen....

Ik ben de site admin en ben bekend onder de alias Captainfrasca (in het echt David)

http://www.924forum.nl/kleinikke.JPG

De naam Captainfrasca stamt uit de tijd dat ik bij de luchtmacht de selectie procedure heb gevolgd voor jachtvlieger en op de Frasca 141 vluchtsimulator gevlogen heb en glansrijk geslaagd ben. Mijn broers hebben mij toen de nickname Captainfrasca gegeven, it stuck ever since...

Helaas ben ik niet door de selectie heen gekomen omdat ik ben afgekeurd op mijn ogen :cry:

Na wat rondzwervingen op de arbeidsmarkt ben ik dan nu uitgekomen bij Kwik-fit alwaar ik op 15 oktober zal beginnen als assistent bedrijfsleider..


Mijn Porsche kocht ik zo'n tien jaar geleden en heb haar altijd als daily driver gebruikt.

Ik heb dit Forum opgezet omdat er wel een algemeen Porsche forum is en een 944 forum, maar nog geen 924 Forum.

Ik ben nu al een tijdje in mijn vrije tijd een website op te zetten met informatie over de Porsche 924 foto's van mijn en andere Porsche en ben nog volop opzoek naar verdere info en aparte foto's.

Het doel van het 924 Forum is om zoveel mogelijk informatie te verzamelen en zoveel mogelijk 924 eigenaren te voorzien van informatie in alle vormen.

Nogmaals veel plezier bij dit 924 Forum...

Tom
17/09/2007, 13:55
Hee David,

Leuk verhaal! Na 10 jaar heb je volgens mij alle bekende defecten van de 924 wel een keer gezien...

captainfrasca
17/09/2007, 14:12
Yep,ik heb het hele gamma voorbij zien komen..

hammer_rites
22/09/2007, 18:15
De naam Captainfrasca stamt uit de tijd dat ik bij de luchtmacht de selectie procedure heb gevolgd voor jachtvlieger en op de Frasca 141 vluchtsimulator gevlogen heb en glansrijk geslaagd ben.

Ah... een vervelend zweethokje, die simulator. Praktijkvliegen ging me een stuk prettiger af!

Helaas afgekeurd op een paar minder goede tussenwervels onderin mijn rug. Wel alle tests kunnen doen, want de medische keuring kwam bij mij als laatste.

Een carriere in de burgerluchtvaart zag ik niet zitten, dus nooit piloot geworden.

captainfrasca
23/09/2007, 12:35
Ja, ik werd ook altijd vrij nerveus van die sim, maar was gelukkig niet al te lastig, ik had immers al wat praktijk ervaring opgedaan via mijn broer..

De burger luchtvaart heb ik nog wel geprobeerd via de KLS echter ben ik hard op mijn mondje gegaan met de rekentest ( iets van 60% aan staartdelingen :oops: ).

Verder nooit meer geprobeerd eigenlijk..

Surf406386
30/12/2007, 12:23
Hoe kan je nou nerveus worden op de sim, die instructeurs waren maar lieverdjes vergeleken met ons.... :wink: