PDA

Bekijk Volledige Versie : [Voorstellen] wijmans



wijmans
06/06/2010, 14:16
-Stel je voor
Hallo beste porsche-aanbidders!
Ik ben nog niet geheel door het virus overgenomen,hou ernstig van V8 geluid....echter.....(ben hier niet voor niets) gaat er wellicht binnenkort hopelijk een Porsche-wereld voor mij open!
Nl,mijn vader heeft in zijn garage een mooi groene metallic 924 uit 1980 staan,turbo-model met 'gewone' motor K inspuiting Bosch.
Als één van zijn 3 dochters ben ik net als hij dol op mooie,oudere auto`s en het diverse motorgeluid daarvan.
Volgens hem komt dat omdat hij mij als baby op het motorblok van een Jaguar XJS heeft gelegd!
Hoe dan ook,ik hou van auto`s,het motorgeronk en het geknutsel eraan.
Daar mijn vader over de 70 is(sleutelen wordt wat lastiger) en iemand kent die de Porsche eigenlijk wel wil kopen voor weinig (uiteraard!!),denkt hij er over om hem weg te doen,want hij reed wel,maar nu niet meer en `t wordt hem wat te veel.......
Hohohoho dus,dat gaat zo maar niet!:nono:
Dus nu heb ik gezegd dat ik de Porsche wil behouden en om te beginnen rijdende maken en opknappen en met een beetje mazzel,geluk en veel sleutelplezier,bloed,zweet en tranen gaat dat samen lukken ook!
Mijn vader weet wel dat ik een iets weet van auto`s en het leuk vind,maar heeft er waarschijnlijk niet echt veel vertrouwen in,vandaar dat ik mij nu aan het voorbereiden ben via het web en zo bij jullie terechtkwam......lijkt mij een fantastisch begin,ben nu al veel wijzer en voel meer en meer enthousiasme opkomen.
Helaas moet ik nog even wachten voor de Porsche onder de lap te voorschijn wordt getrokken want mijn vader is nog even in het buitenland.
Voor mij wel dé tijd om kennis te vergaren.....en hem opnieuw warm te laten lopen voor deze groene beauty (ik kan hem natuurlijk altijd nog op het motorblok leggen:eyebrows:)maar meer dan hoogstwaarschijnlijk is dat niet eens nodig!!)
Maargoed,met andere woorden een `groentje` hier die veel vragen heeft en bereid is te beginnen bij het begin!
Groeten,
Jiske

-Bassie-
06/06/2010, 14:18
welkom op het forum,

is het een echte turbo of zit er een gewone 2.0 na motor in??

Jayke
06/06/2010, 15:11
Welkom!

Richard
06/06/2010, 16:57
Welkom :-)

LWB
06/06/2010, 17:15
hey Jiske,welkom hier. Sterk 'verkooppunt'is dat die in de famile blijft;-)
Succes mocht het doorgaan. Turbo is iets complexer/duurder dan een normale maar dat is natuurlijk afhankelijk wat er moet gebeuren....

Frenske
06/06/2010, 17:49
Welkom bij de 924 malloten, fijn om ook eens iemand van het andere geslachte te mogen begroeten!! :thumb:

maar staan blijft dat we wild zijn op fotokes...... :whistle:

klaas 924
06/06/2010, 18:12
welkom
kijk dat vind ik nu leuk
een DAME die de PORSCHE van haar vader wil
top
koop hem , en maak er veel plezier mee!

wijmans
06/06/2010, 18:12
dank je!

gewone 2.0 na motor,denk ik
turbo is het niet,alleen het model:de woorden van mijn vader.
kan niet wachten om het tot het bot uit te pluizen!!

BC911
06/06/2010, 19:38
Hallo welkom hier. Benieuwd naar de foto's ;-).

-cees-
06/06/2010, 21:29
:welcome:

M.B.H.
06/06/2010, 21:33
Welkom hier op dit gezellige leerzame forum Jiske :-)

pitjepeter
06/06/2010, 23:38
WELKOM Jiske!

Zéér verstandig van je om je eerst goed voor te bereiden.
Zeker doen hoor, maak dat die wagen niet uit jouw handen gaat!
Je kan er prachtig projectje van maken: samen met je vader werken aan de auto; je vader blij dat hij zijn kennis en zijn wagen aan zijn dochter kan doorgeven. Jij blij dat je kwaliteitstijd met je vader kan delen én er een super wagen aan overhoudt...
Succes!
Grtz.
Peter

Peter
07/06/2010, 07:19
Welkom hier en vrouwelijke geïnteresseerden is altijd een pluspunt , meestal zeggen vrouwen dat motoren en techniek een mannending is maar vrouwen kunnen dat ook .

Fantaman
07/06/2010, 17:07
:welkom:

techniek van de 924 is heelijk simpel dus dat gaat helemaal goed komen

veel plezier !!

wijmans
08/06/2010, 17:38
wat leuk,al die enthousiaste berichten!!

zodra ik foto`s heb zal ik ze delen hier,helaas moet ik nog even trappelen van ongeduld voordat de werkplaats van het slot gaat en de lap verwijderd wordt.....

trappeltrappel