PDA

Bekijk Volledige Versie : te koop zwarte 924



cleyke
07/06/2010, 16:47
hoi,
mijn 924 avontuur is spijtig genoeg van korte duur geweest.
ik heb werk gevonden in Breda en moet per dag 80km rijden enkel naar mijn werk.
ik moet dus een zuinigere auto vinden en ik heb geen geld of plaats om mijn porsche te stallen.
daarom moet ik hem dus verkopen. misschien dat er iemand van jullie interesse in heeft of iemand kent die er eentje zoekt.
ik moet er geen winst op maken. als ik mijn aankoop kosten er voor terug heb is het voor mij goed. €2250 is mijn prijs.
als iemand interesse heeft bel of mail je maar!

0032497/823858
cleyke13@hotmail.com

Grtz Seppe

(fotos kunnen jullie normaal bekijken op mijn account)

4364
ik zet er toch maar even een foto bij voor jullie.
;-) Grtz Seppe

-Bassie-
07/06/2010, 20:46
slim om even in de advertentie te zetten dat het om een Belgische auto gaat??

pitjepeter
07/06/2010, 22:49
Ai Seppe,
Da's droevig nieuws!
Misschien toch nog eventjes afwachten of je 100% zeker bent dat je in Breda blijft werken. Stel dat je na korte tijd merkt dat het toch niet je droomjob blijkt, dan ben je wel dit mooie zwarte monster kwijt...:Cry:

Grtz.
Peter

cleyke
08/06/2010, 15:50
slim om even in de advertentie te zetten dat het om een Belgische auto gaat??


omzetten kost toch geen drol meer. zeker niet voor een oldtimer. maar het mag er idd bijstaan.
ik had er niet aan gedacht.
tnks:thumb:


Ai Seppe,
Da's droevig nieuws!
Misschien toch nog eventjes afwachten of je 100% zeker bent dat je in Breda blijft werken. Stel dat je na korte tijd merkt dat het toch niet je droomjob blijkt, dan ben je wel dit mooie zwarte monster kwijt...:Cry:

Grtz.
Peter

daar heb je gelijk in! ik heb alleen geen plaats om hem goed weg te zetten tot die tijd. ik ga dus zowiso spijt hebben, maar dit is geen beestje om stil te laten ziten. hij popelt om te rijden en dat kan hij bij mij niet...

-Bassie-
08/06/2010, 22:50
omzetten kost toch geen drol meer. zeker niet voor een oldtimer. maar het mag er idd bijstaan.
ik had er niet aan gedacht.
tnks:thumb:

gaat niet om de kosten misschien.

maar het kost wel tijd dus dat is slim om te weten.

en trouwens voortaan 2 quotes in 1 post doen.

heb ik nu ff snel gedaan voor je ;-)