Porsche 924 bj. 1979

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • schinveld
    924 Wannabe
    • Jun 2010
    • 1

    Porsche 924 bj. 1979

    Hallo Forumleden,

    Met pijn in mijn hart doe ik afstand van mijn trouwe 924. Vijf jaar heb ik de auto nu in mijn bezit, en heb er altijd met plezier in gereden. Ook op vakantie naar Tsjechie, Frankrijk, de auto is mij altijd trouw gebleven.

    De auto gaat nu toch weg (mits ik mijn vraagprijs ervoor krijg). Ik ga in de toekomst meer rijden (nu: 8000km/jaar) en dat doe ik toch liever in een andere auto (ondanks goed werkende LPG-installatie)

    De auto gaat in principe niet weg onder de 3250 euro, voor forumleden kan er echter wel iets vanaf (3100).

    Hier de link naar de marktplaats-advertentie met alle info: klik

    Bij interesse: stuur een e-mail!

    groeten,
    Chris
  • -Bassie-
    924 Freak
    • Oct 2008
    • 4367

    #2
    Re: Porsche 924 bj. 1979

    het is hier geen marktplaats he.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding

    Comment

    • Frenske
      In Memoriam | Erelid
      • Feb 2009
      • 3309

      #3
      Re: Porsche 924 bj. 1979

      geldt dat niet voor allen? naar mijn uiterst bescheiden mening zijn hier geen regels over bekend. Thema is al eerder aangekaart, hoe vaak moet je posten om te mogen adverteren voor de verkoop?
      924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

      Comment

      • LWB
        924 Freak
        • Dec 2007
        • 3388

        #4
        Re: Porsche 924 bj. 1979

        is inderdaad al eerder aan bod geweest.
        Mocht de auto voor een lid interessant zijn is die er in iedergeval op gewezen...
        groet,
        Laurens
        924 2.0 mj1984


        Lees hier de regels van 924forum.nl

        Comment

        • jimfrey944
          Administrator
          • Jan 2008
          • 4533

          #5
          Re: Porsche 924 bj. 1979

          ik heb geen problemen met een enkele verkoper
          al komen op ons forum de auto's van marktplaats al vanzelf in een topic
          een beetje overbodig dus
          sigpic

          porsche 924 martini 1977
          porsche 924 50 Jahre edition 1982
          BMW X3 3.0 high exclusieve

          Comment

          • Frenske
            In Memoriam | Erelid
            • Feb 2009
            • 3309

            #6
            Re: Porsche 924 bj. 1979

            klopt wel dat alle marktplaats advertentie via rrs hier komen te staan. Alleen wordt je daar wel een beetje mallotig door, elke keer als iemand denkt dat ie bovenaan moet staan komt dezelfde advertentie weer langs.:doh:.. em enkel E-bay spint er garen bij.....:Cry:
            924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

            Comment

            Working...
            X