PDA

Bekijk Volledige Versie : Hulp gezocht in zuid limburg



keympe
08/06/2010, 18:27
Hallo allemaal,

Ik heb nu een half jaar een mooie witte 924 uit 1984. De auto rijd super alleen het starten is een probleem. Heb er al van alles mee gedaan een grote beurt met bougie`s en kabels verdelerkap benzine filter enz. Ik kom er niet meer uit.
Zodra ik de sleutel omdraai hoor ik de benzine pomp lopen en kan ik hem meestal starten zonder gas te geven, zodra ik gas geef start hij zeer moeilijk.
Maar steeds vaker is het moeilijk starten!

Is er iemand onder jullie die tegen een leuke vergoeding mijn 924 zou willen nakijken en eventueel afstellen????

Gr Keympe
Heerlen

Frenske
08/06/2010, 18:54
mwah, leuke vergoeding doe ik het niet voor, wil je wel helpen en als ik dat doe doe ik dat gratis (tot bepaalde grens natuurlijk :loco:) Plaats hier maar eens welke problemen en eigenaardigheden je 924 heeft behalve wat je al geplaatst hebt en wat je allemaal al gedaan hebt aan de auto. Ik woon in Born, kan je karretje het redden tot hier?:heh:

keympe
08/06/2010, 19:19
Hallo Frenske,

Ik heb hem afgelopen november gekocht eigenlijk verder geen echte problemen gehad.
Behalve wanneer hij koud gestart moet worden, dit gaan alleen door geen gas geven sleutel omdraaien dan start hij direct en even wachten voor je gas kunt geven anders begint hij te stotteren en slaat hij uit.
De laatste tijd doet hij dat ook niet meer ik moet nu vrij lang doorstarten ik heb alles na gekeken koude start injector schoongemaakt luchtfilter schoongemaakt inlaatklep bij verdelerhuis gecontroleerd en weet verder niet meer wat te doen. Vandaar deze oproep.
Gr Keympe

Frenske
09/06/2010, 18:12
pb maar eens wanneer je kan volgende week, deze week wordt nix, te druk

keympe
09/06/2010, 18:59
Zeg jij het maar ik kan elke avond vrijmaken na 18.00 uur behalve maandag wil je liever s`middags dan kan ik eventueel vrij nemen.

opgelost

deze kan sluiten