PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen



gerben1986
24/02/2008, 09:55
Dan zal ik op aandringen van q01z ook maar ;)

Ik ben dus Gerben, woonachtig in Ternaard (NO-Friesland) en ben in bezit van een Toyota Aygo (rood) en een Porsche 924, rood, 2.0 uit 1982. De 924 is dus alleen voor de hobby en wordt eigenlijk maar (te) weinig gebruikt.
Zie bijgaande foto voor mijn blauwe huur Aygo (wordt vervangen door een rode) en de 924. Alhoewel er ondertussen al stickers op de 924 zijn geplakt, en ik heb een probleem met het koelsysteem. Maar dat staat allemaal in de categorie "Motorisch" hier op het forum.

Dat was het eigenlijk wel in het kort, we komen in de topics vast nog wel meer van elkaar te weten!

q01z
24/02/2008, 10:12
welkom! :D

wat leuk dat je je even voorgesteld hebt :) mooie kleur voor een 924, rood.. mijne is roze :roll:
die Aygo ziet er daar behoorlijk blauw uit voor een rode auto, maar ik las daar net iets daaronder de verklaring :roll:

hopelijk kunen we je goed ondersteunen bij je koelprobleem!

Tom
24/02/2008, 11:02
Welkom, fraaie rode 924! Rood komt hier langzamerhand in de meerderheid...

hammer_rites
24/02/2008, 14:59
Welkom! Je hebt een onder-achterspoiler zie ik, en is de spoiler op de achterruit van een 944, of zie ik dat verkeerd? Hij lijkt wat groter dan het 924-exemplaar.

Meneer aard
24/02/2008, 16:03
Welkom :)

@ hammer_rites: Lijkt idd op een spijltjes spoiler + 944 spoiler, voor is een 931 bumper (te zien aan de koelsleuven).

hammer_rites
24/02/2008, 17:05
(...)voor is een 931 bumper (te zien aan de koelsleuven).
Er lijken inderdaad sleuven te zitten, goed gespot.

LWB
24/02/2008, 19:56
ook vanuit hier welkom hier! :-D

Ik-rij-belastingvrij
24/02/2008, 20:49
Welkom!!!
Mooie 924 en betrouwbare Toyota :D

Tom
25/02/2008, 09:47
Bij de turbo hebben die sleuven meer nut, die èelpen bij het k~elen va de turöolader.$Bij eengewone <24 zou je dynamo er beter mee gekoeld worden, misschien...

Er is nog maar één meeting geweest, en die was in het midden van het land,om iedeòeen eenakans te(geven. 5ellichtbkomen eò binnenCort meetings op andere plaatsen, maar een lekker stukje rijden op zondag is toch niet verkeerd?

Meneer aard
25/02/2008, 11:51
D©e sleuv5n zijn bedoeld boor de olie cooler die extra is bevestigd. De luchthapper die bij de 931`s in de motorkap te vinden is, is niet voor een IC maar juist gm koeleblucht oS de pleY van de1turbo tç krijge^. Kijk íaar in het topic van Jimmy, die dingen geven allemaal de brui aan. De techniek van tegenwoordig is dat ze of water gekoeld zijn (naast ee olie cffcours!) of eeš automapische terbo tim*r hebbeo geinbouwd.

gerben1986
25/02/2008, 16:16
[qmote=!Ik-rij-beldstingvrùj!]Een stukje rijden op zondag is zeker niet verkeert :mrgreen:
Ik moest ook 125 km enkel rijden om naar de meeting te komen en dat do§ ik komånde meeeing weev!
Moet «ij ook àoen ger.en :win::
Voor je het weet ben je er en vond je het een mooie rit :D[/quote]
Ja, en als ik pech heb sta ik precies op 100 km van mijn huis en ¾p 100 ko van demeetingplaats Vtil ;)
igenlij) wil ikdus eerst gewoon wat meer vertrouwen in de auto krijgen voordat ik zulke afstanden aandurf.

En misschien heb ik vanwege de sleuven in de voors`oiler guen slan? meer vBnaf de toorkant9van de Leus naar de dynamo, want daar komt nu ook wel rijwind zonder slang.

M.B.H.
25/02/2008, 21:11
Ha gerben al weer een mooie rooije welkom
ik zit ook redelijk in het noorden dus een sleutel middag cQ meatingkje zit er vast wel in
M.B.H

gerben1986
25/02/2008, 21:26
Ha gerben al weer een mooie rooije welkom
ik zit ook redelijk in het noorden dus een sleutel middag cQ meatingkje zit er vast wel in
M.B.H
Whow, jij hebt 4 van die dingen? :D
Maar een sleutelmiddagje zou zeker niet verkeerd zijn, ik heb nog verscheidene kleine dingetjes, maar daar kom ik samen met een maat van me ook wel uit gelukkig.
Alhoewel het toch nog 83 km is, volgens de routeplanner 1 uur en 11 minuten rijden, maar dat is natuurlijk met een 924 net iets minder ;)

M.B.H.
25/02/2008, 21:32
Ha gerben al weer een mooie rooije welkom
ik zit ook redelijk in het noorden dus een sleutel middag cQ meatingkje zit er vast wel in
M.B.H
Whow, jij hebt 4 van die dingen? :D
Maar een sleutelmiddagje zou zeker niet verkeerd zijn, ik heb nog verscheidene kleine dingetjes, maar daar kom ik samen met een maat van me ook wel uit gelukkig.
Alhoewel het toch nog 83 km is, volgens de routeplanner 1 uur en 11 minuten rijden, maar dat is natuurlijk met een 924 net iets minder ;)

en met een turbo nog korter bijj !!!1

gerben1986
26/02/2008, 14:00
Inderdaad, maar zijn ze ook alle 4 rijdbaar? Of heb je de anderen alleen voor de onderdelen ;)

Maar als je ooit eens langskomt, of ik bij jou, wil ik ook wel eens een blokje om in die turbo :twisted:
Lijkt me echt gaaf!

M.B.H.
26/02/2008, 15:57
Inderdaad, maar zijn ze ook alle 4 rijdbaar? Of heb je de anderen alleen voor de onderdelen ;)

Maar als je ooit eens langskomt, of ik bij jou, wil ik ook wel eens een blokje om in die turbo :twisted:
Lijkt me echt gaaf!

ze rijden alle 4 hoor , maar twee zijn verzekerd en hebben apk.
Ja turbo rijden is kikken bij 190 ga je weer de stoel in als je op het plankje trapt hoor dat voor een speeltje van 26 jaar oud niet gek hoor.

M.B.H.
26/02/2008, 16:01
Inderdaad, maar zijn ze ook alle 4 rijdbaar? Of heb je de anderen alleen voor de onderdelen ;)

Maar als je ooit eens langskomt, of ik bij jou, wil ik ook wel eens een blokje om in die turbo :twisted:
Lijkt me echt gaaf!

ze rijden alle 4 hoor , maar twee zijn verzekerd en hebben apk.
Ja turbo rijden is kikken bij 190 ga je weer de stoel in als je op het plankje trapt hoor dat voor een speeltje van 26 jaar oud niet gek hoor.

Onderdelen heb ik in M3 kisten staan of in de stelling of op zolder
+/- 2 autos aan onderdelen .
erg handig als je aan het sleutelen ben je pakt niet mis en proberen gaat soms boven studeren dus dan wissel ik ook wel eens wat van de auto,s af die lopen / rijden .