PDA

Bekijk Volledige Versie : Het betere vlieg en bochten werk!!



captainfrasca
24/02/2008, 21:16
Ok, het heeft danwel niets met de 924 te maken, of misschien toch ook wel omdat mijn broer een 924 heeft..

Maar goed.....

Een knap staaltje vliegwerk van mijn jongere broer, die bezig is van zijn hobby zijn beroep te maken, ff'tjes wat uurtjes scoren in de US of f*ckin A... :-D

http://www.youtube.com/watch?v=SPoUE129_gU <------------- het filmpje!!! :D

Probeer hem in ieder geval een hoge rating te geven..

Nee ik ben niet aan het spammen hoor!! Nee echt niet!!! :wink:

Hollik
24/02/2008, 21:20
MWAhahahahaha I love it when a plan comes together, soon my famous movie film will conquer the world!!!!!!!!!!!!

Hey allemaal, ik heb david even overgehaald om even mijn filmpje op de site te plaatsen, als jullie even bij youtube zouden willen inloggen en 5 sterretjes geven, zou ik helemaal porsche happy zijn..... :D

Gr.

Armand

hammer_rites
24/02/2008, 21:21
Sorry, na 20 seconden ging ik over m'n nek van de muziek. Had toevallig eerder vandaag al wat filmpjes gezien van behoorlijk snelle autos, iets in het 800-1200pk bereik, ook met zogenaamde stoere muziek. Laat de muziek weg, laat de beelden voor zichzelf spreken...

captainfrasca
24/02/2008, 21:23
Ik vind de muziek juist wel grappig....

Surf406386
07/03/2008, 11:01
scoren in de US of f*ckin A... :-D

Heeft Holik jouw wat verteld wat ie mij niet heeft verteld??!??


Ps. naar aanleiding van bovenstaande begrijp ik van je "ongelukje" om dat filmpje naar AL m'n facebook vrienden te sturen, zul je de volgende keer toch een indrukwekkender filmpje moeten maken :mrgreen: