PDA

Bekijk Volledige Versie : Niet starten



sjones
07/07/2010, 06:31
Gistermiddag 20 km naar huis gereden, daar wat spullen gepakt dus 5 min later weer in de porsche om mijn zoon op te halen van de BSO.
Draai de sleutel maar mooi niks nie aan slaan,alles werkte behalve de startmotor, ook geen klik van de selenoid helemaal niks.
Rest van de elektra werkte wel.
Heb toen mijn bloempje maar gebeld die al op de camping was om eten te koken,die was uiteraard niet blij.
20 Min gewacht en voorat mijn vriendin er was toch nog een keer geprobeerd en wat denk je? ... ja hoor gewoon starten,(bloempje weer niet blij).
Auto naar de camping gereden ( 7 km) uitgezet en weer proberen te starten en mooi weer niks. Weer 15 min gewacht opnieuw starten en dan wel lopen.
Vanmorgen naar mijn werk gereden vanaf de camping( 30 km ) auto uitgezet en opnieuw gestart toen starte hij wel .
Waar zou ik deze storing moeten zoeken?

Frenske
07/07/2010, 06:42
misschien het blokje achter het contactslot?

sjones
07/07/2010, 09:13
Is dat blokje door te meten oid?

Frenske
07/07/2010, 11:04
kost weinig, gewoon vervangen. Is gelijk aan de Golf I (en II?)

sjones
08/07/2010, 06:04
Verkrijgbaar bij iedere onderdelenboer op de hoek of moet je dan naar de dealer? weet je toevallig hoe dat ding heet ?

-Bassie-
08/07/2010, 06:10
Is de bekabeling naar startmotor wel goed?
Loopt rechts voor vanaf je schutbord.
Hier zit ook een connector die wel is verveelend wil doen.

sjones
08/07/2010, 09:16
Zal er eens naar kijken

sjones
09/07/2010, 09:59
kost weinig, gewoon vervangen. Is gelijk aan de Golf I (en II?)
Heb net met Pimp my Porsche gebeld en die man wist mij te vertellen dat het blokje van een golf 1 aansluiting minder heeft en dat je echt een blokje van porsche nodig bent .Nieuw bij hem 25 euro excl.
Heb ook Twimva en HERON gebeld deze konden niet leveren

sjones
09/07/2010, 10:03
Zoo en nu ga ik eerst op vakantie naar Mallorca lekker een week zonder internet telefoon en weet ik allemaal wat ga lekker relaxen en zie over een week wel of de P nog steeds kuren vertoont, dan ga ik het blokje en de bekabeling checken( Pimp my Porsche heeft ook kant en klare kabel voor de starter en de dynamo voor 75 euro is Plug en Play)