PDA

Bekijk Volledige Versie : diverse onderdelen en advies gevraagd



fcam
29/07/2010, 10:43
Mijn 924S komt maandag terug van de spuiter. Ik ben erg benieuwd natuurlijk. Ik heb vooraf en tijdens het demonteren van de exterieur delen foto's gemaakt. Dat blijf ik doen dus ik zal een keer een topic starten. Intussen veel nieuwe onderdelen, met name van rubber, besteld. Ik heb nog wat nodig en misschien dat iemand nog wat heeft liggen? Ik wil snel aan de gang dus als je wat hebt wordt een snelle reactie gewaardeerd. Ik zoek:

- rechterachterlicht (alleen plastic buitenkant).
- knipperlicht behuizing rechtsvoor 477 953 044 (oranje glaasje hoeft niet)
- handmatig te bedienen antenne (evt. Hirschmann, die zat erop).
- deurkaarten links en rechts, geheel zwart skai (behalve de opzetstukken maar die ik heb zijn ok) voor raambediening met slinger. 477 867 012 M en 477 867 011 M
- linker portier raam. Volgens mij heeft de 924S standaard een lichte groene tint in het glas. Het is in ieder geval niet transparant maar ook niet het groene glas wat bijvoorbeeld in oudere 924 -ers zit.

En dan nog iets geks. Op de middelste raamlijst (voorruit bovenstuk) zaten over de hele lengte 2 kunststof railtjes ingeschoven. Deze zaten deels verlijmd en en zijn dus niet meer bruikbaar. Het vreemde is dat ze niet in de PET lijst (van 924S 1987) staan. Bij Alpo zegt het ze niets en adviseren ze naar andere lijsten te kijken. Heb ik gedaan en zie bij 924 (80-85) een onderdeel wat er op lijkt, maar wordt omschreven als een sierlijst (Zierleiste F 92CN4 02198>>). Hetzelfde voor de 944 (type1 82-85 Zierleiste F >>94CN4 03921) Misschien is dit dus één van de twee die ik nodig heb, ook al zie ik het niet als sier maar meer als afdichting. De onderdelen lijken me essentieel om te voorkomen dat de aluminium lijst direct op de ruit en body drukt. Iemand ideeën?

ernst1971
29/07/2010, 11:06
als het kipperlicht hetzelfde is als van een 924 1982,
dan heb ik die wel voor je liggen.
gr.
Ernst.

fcam
29/07/2010, 17:31
Dank Ernst, ik wacht even of er iemand meerdere onderdelen heeft liggen anders kom ik er nog op terug.

Voor het linker portier raam heb ik intussen een kleurcode. Iemand gaf me de tip dat het in de Sekurit tekst staat op het raam. En dan gaat het om het getal voor de R. In mijn geval 43R.
Als iemand een gave heeft staan hou ik me aanbevolen...