PDA

Bekijk Volledige Versie : [Voorstellen] BlueSkyraider



BlueSkyraider
29/07/2010, 21:43
-Stel je voor
Net geregistreerd en zoals de regeltjesdraad het vraagt mezelf even voorstellen :-)
Over mezelf: ben 27 jaar en fan van vooral klassieke wagens.
Op dit moment bezitten we Mini MPI 1.3 uit 1998, Rover P6 2200TC uit 1976 en de 924 uit 1984. Als daily-drive verder nog een New Mini uit 2001 en een VW T4 bestelbus van 1991.
Dan de Porsche zelf: Eind vorige maand deze op een veiling "gewonnen".
Gingen eigenlijk voor een Ford Granada Mk1 gaan kijken, maar die was te ver weg om er nog iets moois van te maken. Dan maar op de aanwezige 924 beginnen bieden (althans mijn vrouw :heh:)

Zoals je kan zien heeft deze precies wel veel weg van de zwarte Le Mans versie (denk ik toch :redface:)
Kan het zijn dat deze een Le Mans kit heeft of zo (interieur, alles elektrische, targadak, velgen,...)?

Het is de bedoeling van deze piekfijn in orde te zetten en dan - tegen mijn gewoonte in - terug te koop te stellen.
Een mens kan niet alles houden :redface: en mijn vrouw is niet zo groot en ze kan net niet fatsoenlijk aan de pedalen om er veilig mee te kunnen rijden.

Todo:
- logo op motorkap
- nieuwe brandstofpomp
- targadak (armen willen niet "retracten" om het dak eruit te kunnen nemen)

Denk dat dat het voornaamste is tot nu toe.

ShroudedVeil
29/07/2010, 22:38
Welkom

En mooie collectie heb je, hou wel van al je auto's!

Maar je interieur is geen lemans interieur, deze heeft een witte bies om de stoelen heen

mooie auto en veel plezier met je auto!

Als deze tekoop komt kom ik misschien wel ff kijken ;)

pitjepeter
29/07/2010, 22:46
Hallo,

Welkom hier!
'todo'-lijstje is ultra kort :-)
Succes en veel plezier met je wagentjes.

Grtz.

Peter

-Bassie-
30/07/2010, 05:57
Welkom op het forum.

Ziet strak uit deze 924 :thumb:

Breaky
30/07/2010, 07:33
Das echt een klein lijstje.
Zal in augustus terug te koop staan neem ik aan :p

Cor 944
30/07/2010, 07:56
Das echt een klein lijstje.
Zal in augustus terug te koop staan neem ik aan :p

wat moet hij kosten ??

BlueSkyraider
30/07/2010, 08:52
Das echt een klein lijstje.
Zal in augustus terug te koop staan neem ik aan :p

zou technisch idd kunnen ware het niet dat ik nog in de procedure zit om nieuwe papieren aan te vragen :p
Lijstje is idd ultrakort, maar er zijn nog zeker zaken te doen hoor. Maar deze zijn meer van cosmetische aard :)
zoals bvb een kap over de achterruitenwissermotor zoeken.
En buiten dit alles ben ik toch van plan er eerst even mee rond te rijden en ervan te genieten 8-)

Nu dit lijstje is uiteraard voorlopig.
Ik heb de motor nog niet weten draaien, nog niet mee gereden.
Kan goed zijn dat er nog lagers, schokdempers enzomeer dienen vervangen te worden.

Over de prijs: laten we nog niet te ver op de feiten vooruit lopen. Eerst rijdende krijgen, Belgische keuring doorstaan en dan zien we wel.
Zolang er geen vooruitgang is in de papieren doe ik er ook nog geen grote kosten aan.

NB: ik kan beter eens een thread opstarten in het projectenforum zeker?

BC911
30/07/2010, 10:12
Hallo welkom hier landgenoot. Ziet er op het eerste zicht heel aardig uit. Enig idee over de lak? Is die nog origineel? Veel plezier ermee.

harry
30/07/2010, 11:28
Van harte welkom op dit forum.
suc6

-Bassie-
30/07/2010, 12:20
zou technisch idd kunnen ware het niet dat ik nog in de procedure zit om nieuwe papieren aan te vragen :p
Lijstje is idd ultrakort, maar er zijn nog zeker zaken te doen hoor. Maar deze zijn meer van cosmetische aard :)
zoals bvb een kap over de achterruitenwissermotor zoeken.
En buiten dit alles ben ik toch van plan er eerst even mee rond te rijden en ervan te genieten 8-)

Nu dit lijstje is uiteraard voorlopig.
Ik heb de motor nog niet weten draaien, nog niet mee gereden.
Kan goed zijn dat er nog lagers, schokdempers enzomeer dienen vervangen te worden.

Over de prijs: laten we nog niet te ver op de feiten vooruit lopen. Eerst rijdende krijgen, Belgische keuring doorstaan en dan zien we wel.
Zolang er geen vooruitgang is in de papieren doe ik er ook nog geen grote kosten aan.

NB: ik kan beter eens een thread opstarten in het projectenforum zeker?

Jah hoor je mag in het projecten forum een eigen thread aanmaken ;)

js-vintage
30/07/2010, 16:45
Welkom op dit forum:thumb:

Richard
31/07/2010, 09:58
Hallo en welkom op dit forum:thumb:

Frenske
31/07/2010, 11:11
Welkom bij de 924 malloten!! :thumb:

(als ik jou was kocht ik een witte!! :heh:)