PDA

Bekijk Volledige Versie : Zeeland rit 924 vriendenkring



jimfrey944
10/08/2010, 20:27
hier onder even wat info over de zeeland rit van de 924 vriendenkring
zelf weet ik niet of ik ga maar er zijn misschien mensen die zin hebben in een mooie en gezellige dag
opgeven kan via de site van rene
http://www.924vriendenkring.nl/



Op zondag 5 september 2010 organiseren onze 924 vriend en vriendin Ron en Paula Westhoven

Om 11.00 uur wordt u verwacht in het Restaurant Grevelingen gelegen aan de Parallelweg 1 aanrijden via de N59 richting Zierikzee halverwege de Grevelingendan borden volgen met mes en vork hier wordt u ontvangen met een kopje koffie of thee/fris met hierbij een lekker gebakje (dit zit bij de prijs inbegrepen) hier vertrekken wij zo ± 11.30 uur en via een zeer mooie route gaan wij richting Ouwerkerk waar wij om zo ongeveer tussen 13.00 uur en 13.30 uur zullen aankomen hier heeft u de gelegenheid om wat te nuttigen en ook voor de hoognodige sanitaire stop, eventueel kunt u ook nog eventjes het watersnood museum bekijken wij vertrekken hier zo rond 14.15 uur en vervolgen onze rit waarbij wij na zo’n 45 a 55 minuten gereden te hebben aankomen in Veere alwaar u een uurtje de gelegenheid krijgt om hier eens wat rond te kijken, hierna zo tussen 16.00 uur en 16.15 uur vervolgen wij de rit naar ons eindpunt waar wij zo rond 17.30 uur zullen aankomen hier is eventueel bij voldoende deelname voor de liefhebbers onder ons (allemaal toch??) de gelegenheid om te barbecuen de prijs hiervoor zal zo rond de 18 euro liggen maar meer hierover later na uw eventuele aanmelding.

Deze dag kost u incl. de koffie en het gebakje 8.50 euro per persoon en deze kunt u bij aankomst in het restaurant aan de organisatoren van deze mooie Zeelandroute onze 924 vrienden Paula en Ron Westhoven betalen u kunt zich opgeven voor de mooie route en gezellige dag via mijn e-mailadres rene@924vriendenkring.nl voor woensdag 1september 2010 a.s. en vermeld u hier a.u.b. even bij of u mee wilt doen met de barbecue.

P.S. de Zeeland route kan alleen doorgaan bij voldoende aanmeldingen ( minimaal zo’n 8 voertuigen) dus laat Paula en Ron hun moeite niet voor niets gedaan hebben en geeft u zich daarom massaal en zo snel mogelijk op.