PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitstapje naar België



ShroudedVeil
24/08/2010, 22:57
Beste Belgen ;)

Wij willen donderdag een dagje op stap gaan (vriendin en ik,zonder kind)

Maar waar naartoe weten we nog niet , het moet mooi zijn en niet te modern

Wat raden jullie ons aan?

Alvast bedankt heren en dames!!

Feest-Beest
25/08/2010, 00:45
hey,

ikzelf woon in Antwerpen maar 't stad gelijk ze hier zeggen is niet meteen gezellig meer
naar mijn mening ( mensen zijn heel associaal geworden).
De Limburg is heel gezellig en vooral de fruitstreek :-) lekker veel natuur daar ;-)

Groetjes
Nancy

BC911
25/08/2010, 06:56
Brugge is natuurlijk wel een aanrader als je niet te modern wil, maar denk alleen dat het daar een beetje druk gaat zijn met de vakantieperiode.

LWB
25/08/2010, 07:07
kom wel niet uit Belgie maar Brugge is goed te doen...

marijn c
25/08/2010, 07:45
Mechelen is een mooie stad! :-)

dopre
25/08/2010, 07:49
Mijn eerste gedacht was ook Brugge. Historische stad. Mooi, proper en vanalles te bezoeken.
Brussel Heeft ook mooie plekjes, maar is groter en heb je meer kans op het doorkruisen van mindere buurten.
Geniet alvast van uw dagje België

groeten Dopre

pitjepeter
25/08/2010, 10:00
Keuze genoeg hoor:
Naast de reeds vernoemde steden (die allemaal zeker aan te raden zijn) ook nog deze:

Lier is zeker de moeite = Het middeleeuwse van Brugge, zonder de drukte.
Bokrijk is ook een aanrader = Verzameling heropgebouwde woningen/dorpjes die bewoond worden en waar je ook de oude ambachten ziet. Dit alles in een prachtige rustige natuur!

Het hangt er ook vanaf hoever je wil rijden. In Walonië heb je ook Namen en Dinant die een bezoekje waard zijn.
Je zal uiteindelijk mss. best zelf eventjes moeten googlen. 'daguitstap België/vlaanderen'

Veel plezier, en laat eens weten wat het geworden is.

Grtz.

Peter

ShroudedVeil
27/08/2010, 10:24
Toch maar in Middelburg gebleven , vanwege de hevige regenval!

We hadden anders ook om 6 uur thuis moeten zijn, de kleine zit in Salou en zou om 6 uur op de chat komen

Maar we gaan zo even naar sluis, ook een klein beetje belgie ;)