PDA

Bekijk Volledige Versie : Net gereviseerd en dan een aanrijding



turbo81
26/08/2010, 13:57
Mijn technisch in orde gemaakte turbo targa two tone heeft net een aanrijding gehad ik ben er niet blij mee en heb niet veel zin meer om nu nog een keer te beginnen. Mijn linker neus heeft de klap gekregen en de draagarm is vervormd, stuurstang verbogen en plaatwerk natuurlijk. Is allemaal te herstellen, verder is motorisch alles intact en kan gewoon lopen maar alle rubberverbindingen zijn natuurlijk verbroken en geen koeling en lucht meer.
Liefhebbers?
Ik kan natuurlijk alle onderdelen aanbieden, maar met wat werk kan het geheel ook zo weer rijden.
Kleur champagne, 52000km

gerben1986
26/08/2010, 14:26
Oei, dat is wel heel jammer.
Zo te lezen wordt de schade niet door de verzekering vergoed en kun je hem niet bij een schadehersteller laten repareren?

In welke regio woon je trouwens? Dat is voor de kopers misschien wel gemakkelijk en wat is de vraagprijs?

dopre
26/08/2010, 15:12
Dat is erg spijtig.
Is het nog maar pas gebeurt ? Anders misschien eerst even laten bezinken alvorens een beslissing te nemen.
Heb je foto's ? zo hebben we er een beter zicht op.

Groeten Dopre

924turbo2
26/08/2010, 15:52
Je hebt pm voor de gehele auto, precies wat ik zoek.

M.B.H.
26/08/2010, 15:58
Mijn technisch in orde gemaakte turbo targa two tone heeft net een aanrijding gehad ik ben er niet blij mee en heb niet veel zin meer om nu nog een keer te beginnen. Mijn linker neus heeft de klap gekregen en de draagarm is vervormd, stuurstang verbogen en plaatwerk natuurlijk. Is allemaal te herstellen, verder is motorisch alles intact en kan gewoon lopen maar alle rubberverbindingen zijn natuurlijk verbroken en geen koeling en lucht meer.
Liefhebbers?
Ik kan natuurlijk alle onderdelen aanbieden, maar met wat werk kan het geheel ook zo weer rijden.
Kleur champagne, 52000km

Jammer man
Neem geen overhaaste beslisingen daar krijd je spijt van :loco:
laat het eers eens rustig bezinken 8-)

pitjepeter
26/08/2010, 16:02
Brute pech! Jammer!
Gelukkig geen gewonden...?

Grtz.

Peter

m.vanderweerd
26/08/2010, 19:14
ben erg benieuwd naar de evt foto's.
maar zoals hierboven al staat zorg dat je er geen spijt van krijgt.

gr