PDA

Bekijk Volledige Versie : lekker op zondag in de file



hammer_rites
09/03/2008, 19:04
Ik wilde vandaag naar mijn ouders (nabij Tilburg), mijn pa is jarig vandaag. Na 3 kwartier(!) heb ik eindelijk Delft-noord bereikt(normaal gesproken 10 minuten). Ik heb de afslag genomen , en ben terug naar huis gegaan. Sorry pa, Ik kom volgend weekend wel, laten we zeggen 7:00 zondagochtend ofzo.

Wtf?! Als ik eens in de zoveel weken een keertje m'n auto wil gebruiken (OP ZONDAG), krijg je dit. Ik ga emigreren, Nederland is een kutland. Ik denk aan Denemarken...

LWB
09/03/2008, 19:08
weet je el wat een pilsje kost in Denemarken :wink:

Nederland,files en regeltjes we kunnen er niet genoeg van krijgen........

hammer_rites
09/03/2008, 19:14
weet je el wat een pilsje kost in Denemarken :wink:
Ha! Ik brouw mijn eigen bier (http://www.xs4all.nl/~bjong/brouwen4/).



Nederland,files en regeltjes we kunnen er niet genoeg van krijgen........
Het is de drukte... en hoe meer drukte, hoe meer regels je misschien nodig hebt, maar... al die mensen op weg op de zondag.. het is teveel!

Meneer aard
09/03/2008, 20:47
vreemd. Normaal heb je enkel zondags rijders.."Oh kijk henk naar dat prachtige landschap" dat type rijders dus :P 50 rijden waar je 100 mag ensow.

En files..tjah nederland is en blijft een execntriek land..Als het maar 1 keer sneeuwt/regent of wat dan ook staat heel NL vast. Maar wij mogen niet klagen in andere steden is het veel extremer.

q01z
09/03/2008, 20:53
was je niet teovallig in de buurt van de Ikea? :roll:

hammer_rites
09/03/2008, 21:17
Well, het is niet de eerste keer dat ik op zondag in de file sta, en ik heb het wel zo'n beetje gehad hier. Morgen ga ik even langs de Deense ambassade.

LWB
09/03/2008, 21:25
is wel een stukie langer rijden naar je pa :wink:

hammer_rites
09/03/2008, 21:44
is wel een stukie langer rijden naar je pa :wink:
Hehe, je hebt een praktische instelling ;-)

Tom
09/03/2008, 22:00
Vandaag alleen geërgerd aan de linkshangers, wat heb je toch een sukkels op de weg op zondag.

Ik vermoed dat het dinsdagochtend een stukje erger gaat worden...

Ik-rij-belastingvrij
10/03/2008, 14:55
Nederland wordt inderdaad veel te druk.
Ik ben pas 19 en woon nog thuis, maar ben er ook serieus over aan het denken om te emigreren.

Naar morgen ben ik ook benieuwd.
Ik vindt dit een zeer slechte actie, zo krijgt de politie alleen maar meer mensen tegen zich en zullen automobilisten in de toekomst ook minder goed luisteren naar ze denk ik :roll:

Meneer aard
10/03/2008, 19:17
Ik had er al een hard hoofd in, maar ze hebben het zooitje opgeschort naar donderdag.

Ik moet ze niet tegen gaan komen want dan knappen er bij mij gegarandeerd wat draadjes en dan gaan de meeste vloekwoorden wel over straat :P

M.B.H.
10/03/2008, 19:26
zouden ze niet us een tijdje geen snelheids kontroles moeten houden
bij wijze van protest :lol: dat kan ik wel warderen,beter dan staken waar anderen de duppe van worden.M.

q01z
10/03/2008, 21:01
nah dat hebben ze ook al gedaan, tijdje geen boetes voor kleine overtredingen..

was pas nog iets grappigs van in 'wegmisbruikers' (stom slapaftreksels van het origineel. Blikopdeweg), daar had iemand allerlij overtredingen begaan en oa. bumperkleven en doorgetrokken streep..
zegt die man 'moeten jullie trouwens niet staken, jullie schreven toch niet voor kleine vergrijpen?' man helemaal met een blik van die gaan mij de boete kwijtschelden :D zegt oom agent 'dat is alleen met kleine vergrijpen en dit is geen klein vergrijp he?' man gelijk helemaal beteuterd 'owhja je hebt gelijk' :D


maaruhm, emigreren.. Rusland? of is dat te koud voor de 924 ;)

Ik-rij-belastingvrij
10/03/2008, 22:52
Ik zou naar België gaan denk ik, al schijnt het daar ook niet echt veel beter te zijn.
Het probleem is dat ik geen zin heb om een andere taal GOED te gaan leren.
Mischien dat dat nog wel komt als het hier nog erger wordt :roll:

Tom
10/03/2008, 23:05
Ik ken wel wat plaatsen in Duitsland waar het wel uit te houden is... huizen ook nog betaalbaar daar (ik kan mijn flat meteen inruilen op een vrijstaand huis van drie verdiepingen met 1000 m2 grond!) en erg mooi. Vriendelijke mensen, wat wil je nog meer.

Als ik er een baan aangeboden kreeg, was ik weg. Sterker nog, ik ben al een beetje aan het rondkijken.

Ik-rij-belastingvrij
10/03/2008, 23:29
Zeer slim Tom, mischien dat ik toch maar eens Duits ga leren :roll:
Alleen zit ik met het probleem dat ik met 20 brommers op kenteken zit, wat doe ik daar mee :shock:

q01z
10/03/2008, 23:45
Ik ken wel wat plaatsen in Duitsland waar het wel uit te houden is... huizen ook nog betaalbaar daar (ik kan mijn flat meteen inruilen op een vrijstaand huis van drie verdiepingen met 1000 m2 grond!) en erg mooi. Vriendelijke mensen, wat wil je nog meer.

Als ik er een baan aangeboden kreeg, was ik weg. Sterker nog, ik ben al een beetje aan het rondkijken.

vriend van me ook.. die woont in groningen en was serieus aan het kijken om een stukje verder te gaan zitten.. was voor hem vrij deprimerend om te zien dat je voor minder geld een gigantisch huis met schuren/zwembad/bruggen e.d. kon krijgen :roll:

mjah Belgie twijfel ik niet eens aan.. :P dan was ik wel in Zeeuwsch Vlaanderen gaan wonen..

Tom
10/03/2008, 23:50
Kijk tijdens de Nurburgring-meeting maar eens rond in de Eifel. Prachtig daar, niet belachelijk volgebouwd en fantastische weggetjes om je met een 924 op te vermaken.

q01z
10/03/2008, 23:53
owhja nurburgring meeting.. moet ik ook nog ff regelen!
maar ik denk dat dat financieel even niet gaat, op vakantie gaan :roll:

Tom
10/03/2008, 23:54
Beetje benzine en een paar tientjes voor de camping?

Ik-rij-belastingvrij
10/03/2008, 23:56
Zal toch wat duurder zijn vrees ik Tom.

q01z
11/03/2008, 00:02
paar tientjes..



Vertrekadres : Nürburg (D, 53520)
Bestemming : Scharendijke (NL, 4322)
Afstand : 373.3 km
Reisduur : 03:47


dat maakt dus 800km
das dus ongeveer 75l + 1.55= 115,-
nah ok het valt mee :P

Ik-rij-belastingvrij
11/03/2008, 00:13
Reken maar op een eurotje of 300/350.
Camping kost geld, je eet al snel duurder dan thuis, je koopt vanalles enz enz enz.
Opzich is dat nog te doen, maar het is toch weer geld he.

gerben1986
12/03/2008, 22:08
nah dat hebben ze ook al gedaan, tijdje geen boetes voor kleine overtredingen..

was pas nog iets grappigs van in 'wegmisbruikers' (stom slapaftreksels van het origineel. Blikopdeweg), daar had iemand allerlij overtredingen begaan en oa. bumperkleven en doorgetrokken streep..
zegt die man 'moeten jullie trouwens niet staken, jullie schreven toch niet voor kleine vergrijpen?' man helemaal met een blik van die gaan mij de boete kwijtschelden :D zegt oom agent 'dat is alleen met kleine vergrijpen en dit is geen klein vergrijp he?' man gelijk helemaal beteuterd 'owhja je hebt gelijk' :D


maaruhm, emigreren.. Rusland? of is dat te koud voor de 924 ;)
Dat heb ik laatst ook de politieagent gevraagd, maar toen vertelde hij mij dat hun stakingsperiode over was...
Had me een dikke € 100,- kunnen schelen...

Maar ik heb ook een ander verhaal gehoord: "Zo meneer, u reed 200+, dat wordt auto en rijbewijs inleveren".
Dus man schrikt, wil al uit de auto stappen, doet de politieagent met zijn hand een stopgebaar: "Echter we staken vandaag, dus het blijft bij een waarschuwing"...
Dan schrik je wel even natuurlijk.