PDA

Bekijk Volledige Versie : nu start de wagen niet meer



willy924
05/09/2010, 14:44
Beste allemaal,
Ik heb heel veel werk gehad de afgelopen weken aan mijn nieuwste aanwinst.Doordat de toerenteller het niet deed heb ik de massakabels allen geschuurd en nagekeken.Toen ik alles nagekeken had probeerde ik hem te starten,toerenteller was nog steeds dood motor sprong aan wilde hem uitzetten en toen bleef de motor lopen.
Lampjes in dashbord branden zwakker maar hij bleef lopen kortom kon de wagen niet meer uitzetten tenzei ik de wagen in versnelling zette en de koppeling liet opkomen dan pas viel die uit.
Heb de draad van de brandstofpomp verandert en contact werkt weer juist,echter het starten wil niet meer lukken. alles werkt we horen de brandstofpomp etc etc kan iemand mij helpen begin er zo moe van te worden.Elke keer als iets werkt gaat een ander ding stuk maar dit vind ik wel heel ernstig aangezien mijn budget ook steeds minder begint te worden.Wie o wie kan me helpen. Gr willy

captainfrasca
05/09/2010, 15:07
Het niet uitgaan van de motor is bij mij opgelost door de bekabeling van de startmotor te vervangen (vernieuwen dus)

sjones
05/09/2010, 17:36
Kan zijn dat het witte blokje dat achter je contactslot zit is versleten, is niet zo duur (25 euro bij PmP) daze blokjes gaan vaker stuk en dan kun je meestel de auto niet starten(of niet uitzetten).
FF demonteren en de contacten nakijken.

Frenske
05/09/2010, 17:53
en volgens www.pff.de (http://www.pff.de) past het blokje van de Golf I gewoon, is wel €2 duurder dan het van Porsche ..... (27 tegen 29 pleuri)

sjones
05/09/2010, 18:14
Volgens PMP past die van de golf niet maar dat kan hij ook puur uit eigenbelang zeggen.
Volgens hem heeft het golfblokje een aansluiting minder, maar zeker weetik het niet en als ppf zegt het past ben ik eerder geneigd om dat te geloven.