PDA

Bekijk Volledige Versie : vrije 'stekker' in de koffer



marijn c
10/09/2010, 08:18
Ik heb een ongebruikt stekkertje in mijn koffer ontdekt! Ik vermoed dat de stekker een standaardvoorziening is voor de achterruitenwisser- die ik niet heb. Alleszins staat er spanning over, zo vertelde de fietslamptest me :-) .
Maar is deze gezekerd, op welk circuit staat die, enz.? Verder zou het ideaal zijn om het stekkertje wat 'terug te geleiden' en mijn nog te installeren elektrische voorstoel ermee van voeding te voorzien. Goed idee of niet?

jimfrey944
10/09/2010, 16:45
niet van de ruitenwisser in ieder geval die zit boven in de stijl en zijn
groen,groen\zwart en bruin
zit je kofferbak verlichting wel aangesloten het kan daar van wezen
zou het voor de rest even zo niet weten
de targa dak motor zit daar in de buurt !
achter klep vergrendeling !

marijn c
11/09/2010, 10:01
Ik ben net even gaan kijken.
De kofferverlichting lijkt aangesloten (al is het lampje kapot), en daarvanuit vertrekt een rond stekkertje met de draden zoals jij ze noemde voor de achterruitenwisser. Echter niet in de stijl maar gewoon los bengelend onder het kofferbaklampje.
De achterklepvergrendeling doet het, dus die zal het ook niet zijn.
Een voorziening voor een targadakmotor zal dan het meest plausibel zijn. Wel een vreemde plaats van de motor voor de bediening van het targadak? Gezien de behoorlijke draadsectie (en de bedoelde toepassing ervan) lijkt het me wel OK om de elektrisch bediende (niet verwarmde) stoelen daaraan te koppelen?