PDA

Bekijk Volledige Versie : te veel aan project



willy924
26/09/2010, 20:55
Heb deze wagen ongekeurd gekocht ben best handig maar mijn projekt ligt stop.
financieel was het to much.als ik weer kan werken volgen jullie verder het projectwist waar ik aan begon maar de tegenslagen waren groter dan ik had gedacht.
Ik lees graag mee met de projecten wellicht heb ik er iets aan
gr peet en wiel

Frenske
27/09/2010, 10:43
tja willy, geen enkel project loopt zoals je dat zou willen. Immer zul je problemen tegen komen. Je mededeling houdt toch zeker niet in dat je de 924 alweer gaat verkopen? :shocked:

willy924
29/09/2010, 23:14
03-08- 2010 Heb ik een ongekeurde porsch met uitbouw van 944 gekocht voor de prijs van 500 en euro.De porsche heb ik ongekeurd meegenomen.Helaas kwam ik heel veel dingen tegen die ook heel veel geld koste achteraf sap ik wrom die de verkoop ingegaan was.Ik heb hem nl van een keuringsstation in heerlen en de wagen was van een kennis etc je kent het wel.Heb geen spijt van het project maar baal dat ik achteraf niet beter/langer gekeken had.Was de prijs misschien duurder maar na verloop van tijd niet.
Ik heb dus een loop/sloopauto aangeschaft met heel veel scheuren deuken etc.Motorische loopt maar niet echt je van het.Oorzaak uitlaatspruitstuk kapot inmiddels vervangen.
Wat moet er nog gebeuren?
kleppen tikken als een gek
nieuwe deuren zijn rot
spoiler is stuk
rem achter rechts zit vast
deurscharnieren overgeflext doordat die niet meer los te krijgen waren
vooruit stuk alle lijsten en klemmen verroest
deurpanelen op
ruitenwissermotor gekocht maar bleek achteraf niet nodig
helaas ben ik door mijn budget heen en zal het weer even duren eer ik weer iets nieuws te melden heb gr willy

replica
30/09/2010, 01:21
Mja ken dat verhaal een beetje maar ik had mijne gekregen een aantal jaren terug.
Je kan altijd eens kijken naar mijn projectje misschien kan je tips of dingen overnemen. Ik heb ALLES herstelt aan het koetswerk.
Dus 500euro is niette veel, ik heb er ooit eentje zien stan een porsche 924 voor onderdelen die goed waren van 150 euro, dus niet opgeven, repareren :thumb:

replica
30/09/2010, 01:23
Mijn project staat onder volledige restauratie van porsche 924 van 1977 en ombouw naar 924 gt ;o)

-Bassie-
30/09/2010, 07:53
Ik heb jouw 2 topics even samen gevoegd.

Want er stond in alle 2 bijna het zelfde dus had niet veepmnut 2 topics te hebben.

Verder toch nog succes met je project ;)

ShroudedVeil
30/09/2010, 10:20
Die deuren en panelen kan ik je wel voor een leuk prijsje leveren hoor ! :-)

ernst1971
01/10/2010, 13:31
ik zou het niet opgeven als ik jou was,
je kan het toch stap voor stap doen als
de finacieele middelen dit toe laten.
en even geen geld voor de 924 dan wacht
je gewoon tot dat je weer verder kan,
en weer geld ervoor hebt.