PDA

Bekijk Volledige Versie : Opening nieuw pand Pimp my Porsche



captainfrasca
02/10/2010, 21:08
Ik heb vandaag mijn auto kunnen ophalen bij Ralf, ik ben zeer tevreden over de service en kennis die hij levert.

Maar los daarvan.

Wij als forum zijn uitgenodigd om op 30 oktober bij de opening van zijn nieuwe en veel grotere garage te zijn. Het geheel zal gacatered worden, oftewel we kunnen er lekker een hapje en een drankje doen en gezellig wat tegen de banden trappen!

Ralf zal zelf wellicht hier nog het één en ander toevoegen met betrekking tot de info.

Ik ga erheen ondanks het feit dat het wat kortdag is!

-Bassie-
02/10/2010, 21:13
ik zou graag gaan maar zit dan helaas in london :p

-cees-
02/10/2010, 21:23
Ik ben er zelf ook een keer geweest en eigenlijk ook alleen maar goeds over PmP.

denk dat ik ook wel even langs ga.

Sharjah
02/10/2010, 21:27
Wij gaan proberen erbij te zijn

ernst1971
03/10/2010, 20:19
als ik vrij ben dan kom ik ook.
weet het volgende week pas.
wel eens wat gekocht daar.
en wil een keer mijn motor/kleppen laten afstellen
en nieuwe distributiesnaar en toebehoren laten doen daar.
heb ook wel eens Ralf om advies gevraagd.
zat een tijdje bij marine korps amsterdam en daar zat ook een marinier met goudkleurige 924 en die was goede vrienden met Ralf.

ShroudedVeil
05/10/2010, 09:04
Ik ben vrij, misschien kom ik ook wel :-)

captainfrasca
05/10/2010, 23:33
Geachte relatie,
Sinds de oprichting eind 2006 van RC Houweling Trading en www.pimpmyporsche.nl (http://www.pimpmyporsche.nl/) wordt onderhoud, reparatie en verkoop van onderdelen verzorgd vanuit de Lorentzstraat 57 in Bleiswijk. Om te kunnen blijven groeien in reparatie, onderhoud en internetactiviteiten was een nieuwe locatie echter noodzakelijk.
Sinds 1 mei 2010 is een nieuwe locatie gevonden aan de Nachtschadestraat 18 in Rotterdam. Met 360 m2 werkplaats, 125 m2 magazijn en 110 m2 kantoor en ontvangstruimte biedt dit pand genoeg ruimte om aan de ambities op het gebied van service, reparatie, onderhoud, en online-onderdelenverkoop te kunnen voldoen.
Met de verhuizing naar de nieuwe locatie is besloten de naam van het bedrijf te wijzigen. Sinds 1 oktober is de bedrijfsnaam dan ook Houweling Automotion BV, kortweg AUTOMOTION.
Na weken van verbouwen en inrichten van de nieuwe ruimte is het resultaat daar en is het tijd voor een feestje. U bent dan ook van harte welkom om op zaterdag 30 oktober tussen 14:00 en 19:00 langs te komen voor een hapje en een drankje. U kunt dan een blik werpen op onze nieuwe locatie of op een van de bijzondere auto's die in het pand aanwezig zullen zijn.
Tot 30 oktober!

Met vriendelijke groet,

Ralf Houweling

Houweling automotion B.V.
Nachtschadestraat 18
3053 JW Rotterdam