PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 vriendenkring jaar afsluiting



jimfrey944
06/10/2010, 21:42
Ik stuur het toch maar weer door je kan nooit weten

Beste 924 vriendenkring vrienden & vriendinnen het jaar is alweer bijna om en traditie getrouw sluiten wij deze af met een gezellig samen zijn en dit keer wordt het een gezellige maar tevens ook een actief samen zijn want wat gaan wij dit keer doen??
Wij beginnen deze zaterdag de 13e november om 15.00 uur wij verzamelen ons bij (dit hoort u nog) in ieder geval in de buurt van Hoorn (NH) en van hieruit maken wij een leuke rondrit (met daarbij tussendoor natuurlijk nog een stop in een gezellig establishment) door de omgeving van West-Friesland daarna komen wij om 18.00 uur aan bij het partycentrum Happy Days te Grootebroek alwaar wij ontvangen worden met een lekker kopje koffie/thee met hierbij een niet te versmaden gebakje en dan daarna om 19.00 uur gaan wij een uurtje (black light) bowlen na al deze inspanningen starten wij om 20.00 uur met 2 uur lang overheerlijk steengrillen en nadat wij ons helemaal rond gegeten hebben gaan wij als slot om 22.00 uur nog eventjes actief een rondje karten deze bestaat uit 4 heats en het geheel duurt tot 23.00 uur daarna kunt u of gelijk naar huis gaan of u blijft nog eventjes lekker na borrelen/praten u betaald voor deze gezellige middag/avond een bedrag van 35 euro p.p. de door u genuttigde drankjes over deze gehele dag zijn voor uw eigen rekening meer informatie over het Party Centrum en de exacte locatie kunt vinden op hun website: www.happydays-nh.nl wij hebben hier het arrangement Las Vegas u kunt zich voor deze dag opgeven via mijn e-mail adres rene@924vriendenkring.nl of via mijn mobiele telefoonnummer: 06-21284795 het liefst voor eind oktober 2010 dit om te kijken of er genoeg animo voor deze dag is om het door te kunnen laten gaan hiervoor alvast mijn dank.
P.S als u niet in de gelegenheid bent om ’s middags aan de rondrit deel te nemen kunt u natuurlijk ook gewoon om 18.00 uur aanwezig zijn bij het Party Centrum om de gezellige avond mee te vieren.
Ik hoop op een grote opkomst voor deze leuke middag/avond
Tot spoedig ziens
Met de vriendelijke groeten van Linda René en The Black Mascotte Lisa

gele924
13/10/2010, 08:42
wat gaaf zeg! leuk hoor.
helaas kan ik niet, die dag komt de sint ook aan, en ik heb een eigen sinterklaasclub (google op pepernotenhuis voor de web/hyvessite) en ben die dag al helemaal ondergedompeld in de pepernoten! wel een heel leuk idee. hopelijk krijg je veel aan meldingen

jimfrey944
13/10/2010, 16:18
ik ben er zeker

jimfrey944
27/10/2010, 15:54
zijn er nog mensen die hier heen willen er zijn nu zo'n + 12 auto opgegeven
dat is al een aardig clubje
maar hoe meer hoe beter
hoorn is goed te bereiken voor mensen uit friesland (A7) en de lelypolder allen de dijk over ;-)
zie jullie graag daar

captainfrasca
27/10/2010, 17:16
Moet ik ff kijken of mijn auto dan al klaar is!

jimfrey944
27/10/2010, 19:48
je mag ook met iedere andere auto komen maakt niets uit ;-)

captainfrasca
27/10/2010, 20:17
Ik heb momenteel niks anders:Cry:

Cor 944
27/10/2010, 20:56
Ik heb momenteel niks anders:Cry:

dan kom je toch met de BUS ;-)

captainfrasca
27/10/2010, 21:00
Ja dat zou kunnen wellicht!