PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1985 | Radio vervangen



willie
10/11/2014, 14:27
Beste forumleden!

Ik zou mijn radio willen vervangen. Het licht van het ding brandt nog maar er komt niets op het scherm. Het was nog een originele van 1985.
Ik heb nu echter een probleem met het eruit te halen.

12233

Ik heb er al 2 vijsjes uitgedraaid maar er zit weinig beweging in. Hoe haal ik die er het beste uit?
En welke radio zouden jullie mij aanraden te kopen?

Groeten!

Gilles

KringBlievie
10/11/2014, 14:36
pfoe

radio's zijn er in alle soorten en smaken
Wat je zelf wilt,

ik heb er een met bluetooth (handig om met de telefoon te verbinden zonder kabels)
maar vrijwel alle nieuwe dingen zien er (naar mijn mening) lelijk uit met te veel lampjes.

Het eruit halen is ook voor elke radio anders.
Lukt het niet? dan ben je het beste af door gewoon even de hele midden console eruit te halen.
Dan kun je hem vanaf de achterkant los maken

willie
10/11/2014, 15:40
Bedankt voor uw antwoord! :) Dus normaalgezien zou ik hem er wel langs van voor door eraan te trekken eruit moeten krijgen?
Heel de midden console eruit halen heb ik nog nooit gedaan (ik zou moeten opzoeken hoe het moet) en lijkt mij veel werk voor een radio te vervangen :p

jimfrey944
10/11/2014, 19:23
Welk merk radio is het blauwpunkt ?

willie
22/12/2014, 16:28
Mijn excuses voor het late antwoord! Het merk staat nergens op dus ik heb geen idee.
Maar ik was onlangs nog eens in de file aan het staan en klopte gefrustreerd nog eens op de radio omdat hij niet werkte, en hij schoot plotseling weer aan! :) Nog efjes uitstel van zijn executie dus.

sigmundfreund
31/12/2014, 08:57
Als je een niet al te schreeuwerige unit zou willen kan ik je de Kenwood BT-60 en verwante modellen daarvan aanraden. Toch zou ik in zo'n auto gewoon voor een mooi ouderwets/origineel exemplaar gaan.