PDA

Bekijk Volledige Versie : Die Ludolfs



hammer_rites
23/03/2008, 16:54
Kijkt er iemand wel eens naar "Die Ludolfs" (http://www.discoverychannel.nl/emea/ludolfs.htm), op Discovery Channel?

Ik vind het zeer vermakelijk. Je moet alleen de psycholoog in je uitschakelen...

Tom
23/03/2008, 17:49
Ik vind het wel verfrissend. Hardcore autogekken (ik herken veel van mezelf), door en door vriendelijk (leuke afwisseling na series als American Chopper en American Hotrod waarin voornamelijk veel gevloekt en geschreeuwd wordt) en de chaos in hun magazijn is ook wel vermakelijk.

hammer_rites
23/03/2008, 18:09
Het is inderdaad niet te vergelijken met Amerikaanse series. Of welke serie dan ook...

De Britten maken ook wel leuke series, Mark Evans springs to mind, hoewel zijn laatste "Wreck Rescue" een beetje slapjes is. Hij sleutelt niet eens meer zelf...

Tom
23/03/2008, 20:06
Inderdaad, ik heb maar één aflevering daarvan gezien en dat was wel een beetje genoeg.

Ik vind Overhaulin' wel grappig, worden wel knappe dingen gedaan. De show eromheen hoeft niet zo van mij.

Meneer aard
23/03/2008, 20:26
Van Mark Evans heb ik alle series gezien heb aantal ook digitaal op de pc staan :P (koop niet wat het internet uw bied!) En alle Wheeler Dealers afleveringen die vind ik ook erg goed (ook alles digitaal :P ).

hammer_rites
23/03/2008, 21:11
En alle Wheeler Dealers afleveringen die vind ik ook erg goed (ook alles digitaal :P ).
Edd China is denk ik wel een prima gozer (heeft ook voor Top Gear gewerkt), maar dat auto-verkopertje van een Mike Brewer.. Ugh! Kijk bijvoorbeeld hoe hij de degelijkheid van het 924 electrisch systeem aanprijst...

Ik-rij-belastingvrij
23/03/2008, 22:50
Mark Evans, Wheeler Dealers, Die Ludolfs, Wreck Rescue, Screapheap Challange, en al die andere autoprogramma's kijk ik allemaal :mrgreen:
M'n moeder wordt er soms gek van dat hij ALTIJD op Discovery staat :D
Bij die Ludolfs gaat het zelfs nu zo ver dat we elkaar hier thuis wel eens vaker Manni, Uw, Peter of Günter noemen :lol:
Helaas heb ik de laatste aflevering, en de twee herhalingen gemist :(

Tom
24/03/2008, 12:28
Da's het mooie van Discovery- het wordt altijd nog 34.236 keer herhaald.

Van Wheeler Dealers word ik nog wel eens wat triest, als ze bijvoorbeeld de striping van een Golf I GTI op de kop op de flanken plakken (het dunne lijntje hoort onder, heren!) of veel moeite doen om het voorscherm van een Capri netjes op de plek te lassen en vervolgens van het spuitwerk een zooitje maken.

Maar het is doorgaans stukken leuker om aan te zien (zelfs voor de zoveelste keer) dan de bagger die je verder op TV ziet.

Ik-rij-belastingvrij
24/03/2008, 12:43
Sommige dingen heb ik inderdaad ook al letterlijk 5x gezien :roll:
Die Wheeler Dealers vindt ik ook wel beunhazen vaker, maar dat klungelen is gewoon geinig om te zien :grin:

LWB
24/03/2008, 14:08
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

http://ludolfs.de/

Ik-rij-belastingvrij
24/03/2008, 22:09
Die site kende ik al :wink:
Als je ziet hoeveel verschillende dingen die verkopen zoals mokken enz, dan moeten die toch goed binnen zijn :roll:

automobilia
04/05/2008, 14:45
hehe hij staat online op youtube heb deze net lekker zitten kijken met mijn vrouw met de laptop op de tuintafel lekker in de tuin! biertje/wijntje stokbroodje kruiden-boter en heel mooi weer. 50 minuten je helemaal suf lachen.

Kijk zelf is wel in 5 delen

Das herz eine Boxers! (http://nl.youtube.com/watch?v=21fMysCr1d8) <--- klikken !

Ik-rij-belastingvrij
04/05/2008, 21:50
Waha, prachtig :D
Ik heb hem net bekeken, ik kijk uit naar de Nederlandse versie op Discovery :mrgreen:

automobilia
04/05/2008, 22:31
de Porsche test á la Ludolfs is net even te kort maar toch wel genoten en een zeldzame handgeschakelde 928....moet uit de begin jaren 80 zijn....... mooi stukje !


Bert