PDA

Bekijk Volledige Versie : [Verkocht] Complete en goed rijdende 924S in ONDERDELEN



Robin
03/11/2010, 16:10
Nou jongens, omdat de animo voor mijn 924S zo klein is ga ik hem maar schorsen en in delen verkopen. Wat heb ik dus in de aanbieding:

Motorblok (met rekeningen van de afgelopen 8 jaar)
Set van 4 teledialvelgen met 4 goede banden
gescheurd interieur
targadak met hoes
etc. etc. Jullie weten zelf wel wat er allemaal op en aan de auto zit;-)

Laat maar weten of je wat nodig hebt en wat je er eventueel voor bied. De hele auto mag dus ook, maar voor de netheid zal ik vragen of de andere discussie gesloten kan worden.

Groet, Robin.

captainfrasca
03/11/2010, 16:36
Ik heb wel intresse in je deurpanelen, ik stuur ff een pb!

Larry
03/11/2010, 16:51
Zonde! geduld en op alle sites zetten met nog een paar mooiere foto's.
Voor een mooie foto moet je wel door de knieen.

dopre
03/11/2010, 18:32
Ik heb mijn s aan de kant gezet na een breuk met de koppeling of versnellingsbak.
Alvorens ik aan de restauratie begin zou ik graag eens testen met een koppeling uit een werkende wagen.
De wagen moet volledig gerestaureerd worden en het is dan ook de bedoeling dat ik een nieuwe koppeling zal plaatsen.
Mocht je jou koppeling voor een zacht prijsje wensen te verkopen ben ik kandidaat.
Laat maar horen via PB.

( Mocht het dan toch de versnellingsbak zijn kan ik ook daarvoor nog bij jou terecht)

Ik vind het wel zonde dat hij in stukken gaat:redface:

Groeten Dopre

fcam
03/11/2010, 20:32
Wat jammer dat je maar zo kort van je S hebt kunnen genieten en dat er geen gegadigde is om hem van je over te nemen. De prijs lijkt me niet hoog maar de liefhebber moet het er wel voor over hebben.
Mocht je tot verkoop van de onderdelen over gaan dan ben ik wel benieuwd wat je voor de velgen wilt hebben en net zoals Dopre ben ik eventueel wel geïnteresseerd in de versnellingsbak.
Laat eventueel maar weten via PB.
Ik hoop voor je, en je Porsche, dat er zich nog iemand meldt en dat je hem als hele auto kunt verkopen.

924porscheman
09/01/2011, 18:36
Ben je ondertussen met de sloop begonnen?

niekp924
13/01/2011, 19:43
Hoi Robin,
ik heb onlangs ongeveer eenzelfde 924s aangeschaft.
Om hem te kunnen verbeteren ben ik op zoek naar de volgende zaken:
Rolhoes voor over de bagageruimte, gordels van de achterbank, de klokkenwinkel uit het dashboard, bumperlampen en de koplampen.
Ook als de uitlaat nog in goede staat is, wil ik die graag ook van je overnemen.
Ik ben vast wel iets vergeten, dus misschien kunnen we een afspraak maken om een keer bij je langste komen om te kijken. Ik hoor het graag,
Niek P924s (omg. R'dam)

jimfrey944
13/01/2011, 19:50
Robin is al van af 10 november niet meer op het forum geweest misschien is een mail of een pb een beter idee!!
ook een post met gezocht op het forum wil graag helpen er zijn zat mensen die deze onderdelen wel hebben liggen

ps stel je even netjes voor in het voorstel topic , vooral foto's van je 924 zijn daar erg welkom

Robin
15/01/2011, 09:14
Alles is reeds verkocht! Er kan een slotje op! Ik ben terug als ik weer een 924 heb gekocht!