PDA

Bekijk Volledige Versie : [Opgelost] 924 | openhalen linkerspiegel



johansiep
23/11/2014, 14:18
Ik heb sluiting in linker spiegel
deze is elektisch bediend

mijn vraag is wie kan mij vertellen hoe ik netjes de spiegel kan openmaken

M.B.H.
23/11/2014, 15:55
Spiegel van de motorplaat halen en daar zitten boutjes achter waar je de motor weer uit da spiegel behuizing kunt halen als die verwijderd zijn.

johansiep
23/11/2014, 20:46
Zit de spiegel gelijmd of iets dergelijks

hendrik914
24/11/2014, 02:52
De spiegel zit op de basisplaat geklemd. De gewone vlakke linkerspiegel heb ik vervangen door een veiliger dodehoekspiegel. (Nog altijd leverbaar bij Porsche.) Daarmee was het makkelijk, want ik zag al hoe het ineenzat.

De spiegel zit in de elektrisch bediende basisplaat vast met pinnen/ vingertjes/ staafjes/... in kunststof openingen. Je kan best de spiegel zo ver mogelijk in de uiterste stand naar binnen zetten en dan met je duim op die binnenkant drukken. Dan komt de buitenkant van de spiegel net buiten het flapoor uitsteken. Ik heb dan een smalle houten wig ingedreven om de spiegel van de basis te lichten, een kunststof lat moet ook werken.

De spiegel er weer opzetten. De spiegel met de pinnen zorgvuldig in de mondingen van de kunststof openingen in de basisplaat gelijk zetten en dan gewoon met beide duimen niet te ver uit het midden doordrukken. Het was bangelijk, maar de spiegel hield het, op de spiegelranden zou ik niet teveel drukken.

johansiep
24/11/2014, 20:16
het is gelukt ik heb het openliggen zonder schade

bedankt