PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht foto's GT voorbumper



924turbo2
20/11/2010, 08:50
Ik zoek foto's van de binnenkant van een Carrera GT (replica) voorbumper en tevens van de bumpersteunen/ ophanging ervan.

Wie kan mij eraan helpen ?

peter944
21/11/2010, 11:30
Ik zoek foto's van de binnenkant van een Carrera GT (replica) voorbumper en tevens van de bumpersteunen/ ophanging ervan.

Wie kan mij eraan helpen ?


Bij mijn GT bumper was aan de binnenkant geen enkele montagepunt te bekennen. Ik heb hem aan de bovenzijde zijkant tegen de schermen aangeschroefd met alu plaatje onder de moeren. Verder een steun gemaakt zoals 944S2 binnenbumper op de orginele bumper
steunen. Aan de onderzijde heb ik eea vastgezet met alu plaatje op de punten waar de orginele ondervoorplaat/voorscherm vastzit.
Alles erg stabiel. Foto van eerste montage (plaatwerk niet uitgelijnd)

js-vintage
21/11/2010, 12:17
Bij mij eveneens met twee bevestigingsboutjes per kant aan onderzijde van de spatschermen, met enkele boutjes aan onderzijde voorfront en met een beugel aan de voorzijde aan de montage plaat van de radiator. Foto's van de beugel gemaakt maar moeilijk te zien.

924turbo2
21/11/2010, 15:53
Bedankt voor de reacties !

De laatste van JS-vintage is zeker niet de juiste manier, als ik me niet vergis hebben ze de beugel op de montagepunten van de stabilisatorstang gezet :shocked:

Peter van jou zou ik graag meer foto's ontvangen van de gemodificeerde 944 s2 steun. Hoe heb je deze verder aan de bumper bevestigd ? Ik was van plan door de bumper gaten heen de boren en dan rubber stootblokjes er overheen om de bouten af te dekken.

js-vintage
22/11/2010, 09:54
Hij is zeker NIET op de montagepunten van de stabilisatorstang gezet! De stabilisatorstang is zeker 30cm verder naar achteren gemonteerd als op eerste foto. Op de tweede foto is de montagebeugel van de voorspoiler (achteraan) te zien. Het geheel zit reeds meer dan 23 jaar op deze manier gemonteerd en voldoet tot nu toe prima!

924turbo2
22/11/2010, 11:28
die foto's zijn duidelijker, ik zie dat ze de stabilisatorstang omgebouwd hebben naar een later type. Ik dacht dat die beugel naar de bumper liep.

Zit er verder niet nog een bevestiging op de plek waar origineel de bumper steun zit ?

Zie kruisje op de foto:

js-vintage
22/11/2010, 14:09
Die ombouw van de stabilisatorstang (en het gehele onderstel naar 944) heb ik zelf ruim twintig jaar geleden uitgevoerd. Op de door jou aangegeven bevestigingspunten zit bij mij inderdaad niets. In mijn fotoalbum staan misschien ook nog een paar foto's waarop iets te zien is.

replica
25/11/2010, 11:57
Ik heb ze er wel opgezet zoals de orginele:p

924turbo2
25/11/2010, 15:15
Ik heb ze er wel opgezet zoals de orginele:p


Kom maar op met die foto's ;-)

replica
28/11/2010, 12:03
Zo 924turbo2

Hier mijn steunen die ik zelf op maat heb gemaakt. Het voordeel hievan is dat ze zoals de orginele zijn bevestigd en dat je de bumper hierdoor ook kan regelen, dus meer naar voor of achter kan zetten. OOk individueel. Aan de voorzijde waar het metaal de bumper raakt, daar heb ik dunne rubber voor dus sluit het geheel mooi en en hierdoor dient dienen de bouten hewoon goed tegen gedraait te worden. Niet te hard anders kan je je bumper laten barsten.
Vooraan zoals je dan al gezien hebt op mij topic heb ik de orginele zwarte kapjes nagemaakt en hangt hij echt vast zoals bij de echte gt.

Veel succes