PDA

Bekijk Volledige Versie : De grote Porsche 924 BBQ Meeting



captainfrasca
06/04/2008, 22:36
Vandaag is er ter sprake gekomen dat er animo is om gezamelijk vlees te gaan verbranden, dus bij deze maak ik alvast het topic aan om ook onder de forum leden die vandaag niet aanwezig waren eensch te polsen of er meer mensen zin hebben hierin!

Dus kom graag met suggestie over waar, wanneer en hoe!!

Dus Mannen (en vrouwen en aanhang) Brand los!!! :-D

Ik-rij-belastingvrij
06/04/2008, 23:54
Zeeeeeeeeeeeer goed idee :D
Nu nog een locatie.
Wij hebben hier toevallig een half hectaar perfect weiland waarop genoeg 924's en een mooie partytent met BBQ zouden kunnen staan.
Alleen of m'n ouders dat zo geweldig vinden :oops:
En het is ook wel een eindje rijden voor de meesten :roll:

Tom
07/04/2008, 00:18
Waar maakt me niet zoveel uit, meer wanneer... het moet natuurlijk goed weer zijn.

Dude-lange
07/04/2008, 08:18
helemaal eens met Tom :wink:

Lijkt me super gezellig!!

VonG
07/04/2008, 10:08
sorry ik eet geen dieren...

Space
07/04/2008, 11:25
Leuk plan! Er zijn van die outdoor events bedrijven met terreinen die een complete bbq kunnen verzorgen. Ik denk niet dat je zoiets met 10-20 man zelf moet willen regelen.

Tom
07/04/2008, 12:45
sorry ik eet geen dieren...
Ga je toch gewoon wat plantjes verbranden?

Grietje
07/04/2008, 13:24
Leuk plan! Er zijn van die outdoor events bedrijven met terreinen die een complete bbq kunnen verzorgen. Ik denk niet dat je zoiets met 10-20 man zelf moet willen regelen.
Kan makkelijk hoor ;) Ik organiseer al jaren een BBQ voor 30 man zelf!

Watje moet hebben is een lokatie. Jullie willen neem ik met de autos in zicht en liefst handbereik zitten. Dat vind je niet veel.. of athans, vind je genoeg, alleen volgens mij mag je op openbaar terrein niet zomaar bbqen.

Als je dat hebt; bbq regelen (maar dat is meestal geen probleem)
En dan moet je iets regelen qua eten. Wat meestal het makkelijkst is zonder budget is (the american way) dat je iedereen zijn eigen vlees mee laat nemen (of andere dingen om op de bbq te leggen als je geen vlees eet) en daarnaast moet iedereen saus/salade/stokbrood/drinken/oid meenemen voor ' gemeenschappelijk gebruik' (zie het als een soort entree ;)) Dan heeft iedereen iig eten wat ie lekker vind; je hoeft niet moeilijk te doen met geld.

Je kan ook iedereen 10tje (o.i.d) laten betalen en dan 1 iemand van te voren boodschappen laten doen; dan moet je alleen of van te voren geld verzamelen of voorschieten; en maar hopen dat je voor ieder wat wils heb meegenomen :P (en je moet de voorzitter van de axclub geen boodschappen laten doen want dan ga je RUIM over je voorgestelde budget heen :P)

Tom
07/04/2008, 13:35
Gelukkig doen we niet aan AX-en hier. :grin:

q01z
07/04/2008, 18:28
Gelukkig doen we niet aan AX-en hier. :grin:

dat is met bbqen idd een grooooot voordeel.. dan eindig je namelijk met totaal niet zinnige dingen bij de bbq, als 10 dozen hamburgers.. of voor 100,- aan spareribs die je dan vergeet uit de auto te halen.. enz.. :roll:

maaruhm
@vong: dat is wel een lastige dan natuurlijk, maar dat is wel op te lossen met salades/vegetarische dingen! dat moet geen hindernis zijn ;)

VonG
07/04/2008, 20:27
Gelukkig doen we niet aan AX-en hier. :grin:

dat is met bbqen idd een grooooot voordeel.. dan eindig je namelijk met totaal niet zinnige dingen bij de bbq, als 10 dozen hamburgers.. of voor 100,- aan spareribs die je dan vergeet uit de auto te halen.. enz.. :roll:

maaruhm
@vong: dat is wel een lastige dan natuurlijk, maar dat is wel op te lossen met salades/vegetarische dingen! dat moet geen hindernis zijn ;)

je hebt ook vega worstjes en burgers... die eet ik soms wel :)

Tom
07/04/2008, 20:30
Lijkt me op zich ook niet zo'n probleem...

RMP
16/05/2008, 23:05
Even het topic maar naar boven halen, want is beetje stil rond de bbq, niet?

Lijkt mij ook wel gezellig plan, en sowieso kijk ik uit naar mijn eerste 924-meeting :)

Tom
16/05/2008, 23:22
Dan heb je zeer binnenkort al een kans... alleen zonder BBQ.

RMP
17/05/2008, 11:16
Welke bedoel je, in Heteren?

q01z
17/05/2008, 12:55
Welke bedoel je, in Heteren?

yup!

Tom
17/05/2008, 23:46
Dezelfde. Je woont vlakbij, we kunnen zelfs in 'konvooi' erheen rijden... :grin: