PDA

Bekijk Volledige Versie : Sleutelen aan Harrison zijn 924



jimfrey944
30/06/2015, 21:11
Het ide is om Harrison te helpen na aal zijn pech met de 924
Is hij ten einde raat en kan niets anders als zijn 924 voor een schuinte te koop aan te bieden
Een aantal leden willen hem helpen
Dat zal gebeuren op 12 juli omgeving Amstelveen
Harrison lecht hier onder zelf even uit wat er moet gebeuren en mee gebracht worden
Laat even een berichtje achter als je mee wild doen



ronald
ptol
jayke
sjoerd

Jayke
30/06/2015, 21:46
Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook langs!

Ronaldbm
01/07/2015, 09:08
Thanxs Jimfrey.
Harisson - up to you nu!

jel
01/07/2015, 09:59
Erg leuk initiatief, zo heb je nog eens wat aan het forum!

Al weet ik niet of het slim is om het op dezelfde dag te doen als de toerrit, want nu moeten mensen kiezen tussen de twee...

jimfrey944
01/07/2015, 11:15
Er zou nog geschoven kunnen worden
Maar Harrison zot wel even met de upcomong APK

sjoerd924
01/07/2015, 12:20
Ik kom aan het begon van de avond een accu brengen

lolkoek
01/07/2015, 21:57
Erg leuk initiatief, zo heb je nog eens wat aan het forum!

Al weet ik niet of het slim is om het op dezelfde dag te doen als de toerrit, want nu moeten mensen kiezen tussen de twee...

Precies!

Als het een weekje later is, kan ik ook even langs komen.
En de tourrit zou een stuk leuker zijn als iedereen er is.

Al snap ik wel dat het lullig is voor harrison dat hij niet mee kan.

Ronaldbm
02/07/2015, 06:58
Weekje later ben ik met vakantie, maar het is aan harisson om te kijken wanneer. Hij heeft nog niet gereageerd zie ik ??

Harrison
02/07/2015, 22:26
dat jullie dit voor mij willen doen! Ik weet niet wanneer het goed uitkomt voor iedereen, zelf ben ik van 22 tot 29 juli op vakantie, dus in principe kan ik gewoon voor de rest alle andere dagen!

Er moet echt heel veel gebeuren aan de Porsche, hij is helemaal vernaggeld door de garage die de auto 'zou gaan plamuren en strak maken' (er zijn scheuren ontstaan in de bodykit). In de drie maanden tijd dat de Porsche daar was is er helemaal niks aan gedaan en rijdt de auto inmiddels ook niet meer (met de APK die om de hoek komt kijken, 15 juli). Zo laadt de accu niet bij, loopt de auto wel op hele lage toeren (+/- 500 tpm) - als hij inmiddels met startkabels aan is gekregen -, en zo heeft hij ook allerlei verschillende elektronische storingen erbij gekregen (brandstofpomp die aan blijft, ookal is het contact uit, ruitenwissers die het amper tot niet doen, etc.), aangekoekte dofheid op de lak en ruiten van verfspuitdampen waarschijnlijk (ik heb alles wat ik kan geprobeerd, maar niks heeft geholpen), en zo zullen we waarschijnlijk met z'n allen wel op nog meer problemen lopen.

Het is eigenlijk noodzaak de auto gewoon APK-waardig te maken.

Dus het is eigenlijk nu een beetje kijken wanneer het precies moet gaat gebeuren!

Ronaldbm
03/07/2015, 06:31
Als jij nu de datum zet, kan iedereen kijken of die kan!

Harrison
03/07/2015, 22:21
Als jij nu de datum zet, kan iedereen kijken of die kan!

Ik weet niet wat gewenster is voor de mensen: na of voor de toerrit. Als het voor de toerrit is kan het misschien op donderdag 9 juli. Maar ik denk dat iedereen wel in het weekend wilt/alleen kan. Ik neem aan dat jullie het niet gewenst vinden om op de toerdag zelf hier te komen, dus misschien is het het handigst na de rit? In de week van 13 juli? Tenzij jullie wel doordeweeks kunnen, natuurlijk!

sjoerd924
04/07/2015, 11:34
Ik kan de 9e.. week daarna ga ik op vakantie

Harrison
06/07/2015, 20:13
Wat vinden de andere heren ervan? :)

-Bassie-
06/07/2015, 22:55
Het enige wat ik denk is dat het niet op de dag van de toerrit moet plaats vinden.
Het ligt niet in de buurt en het word zeer onduidelijk.

Ronaldbm
07/07/2015, 06:46
Ik zou zeggen, pak een concrete dag, voorkeur in het weekend als iedereen vrij is. Er zijn er veel forummers die je willen helpen. Één dag maakt t helder, keuze en organisatie is aan jou!

Harrison
08/07/2015, 11:11
Ik zou dan voor volgende week zondag gaan. Punt is een beetje dat dan veel mensen op vakantie zijn, denk ik.

Ronaldbm
09/07/2015, 10:08
Zondag 19 dus, wie kan? Ik ben dan helaas op vakantie, maar er zullen vast mensen kunnen!

Hoe laat?

Harrison
10/07/2015, 13:01
Zondag 19 dus, wie kan? Ik ben dan helaas op vakantie, maar er zullen vast mensen kunnen!

Hoe laat?

Ik zat zelf aan rond een uur of 12:00 te denken.

lolkoek
13/07/2015, 23:26
zondag de 19e heb ik niks te doen,
dus kom dan ook wel even mijn steun betuigen.

Ronaldbm
14/07/2015, 18:59
Kijk, dat is mooi! Wie volgt?

sjoerd924
14/07/2015, 23:21
Helaas op vakantie... 26e terug dus ff geduld voor de accu

Jayke
15/07/2015, 21:10
Ik ben ook van plan langs te komen!

Marty
16/07/2015, 21:30
Ik zou graag ook willen langskomen op zondag.
Ben met mijn 924 bezig en zou graag eens bij een andere 924 willen kijken.
Waar moet ik zijn?

Ronaldbm
17/07/2015, 10:36
Kijk eens aan, gaat goed komen met die 924 😄

Harrison
17/07/2015, 13:08
Superleuk! Ik zal alle mensen die tot nu toe komen het adres vanavond PB'en!

Ronaldbm
17/07/2015, 20:42
Goed man, succes zondag!

Marty
19/07/2015, 18:21
Heren,
Fijn om even geweest te zijn.
Jayke was lekker bezig.
De brandstofpomp bleef soms niet en vaak wel lopen na uitzetten van contact.
Het bijbehorende relais bleek gebypassed en deed niet meer mee.
Er was in het verleden een nieuwe draad (blauw), nog wel afgezekerd, gelegd naar de pomp.
Deze draad is nu door Jayke weer op het relais gezet. De oude draad heeft geen functie meer.
Harrison, het lijk mij zinvol dat je je bedrading nog eens goed naloopt.

Voor nieuwe kabels en contacten:
http://www.rdae.nl/nl/

Voor nieuw vinyl:
http://www.schuimrubberbetaalbaar.nl/kunstleer-skai_10/kunstleer-bastia-classico-black_1102.html

Succes en laat weten hoe het verder gaat.

Marty
19/07/2015, 18:21
Heren,
Fijn om even geweest te zijn.
Jayke was lekker bezig.
De brandstofpomp bleef soms niet en vaak wel lopen na uitzetten van contact.
Het bijbehorende relais bleek gebypassed en deed niet meer mee.
Er was in het verleden een nieuwe draad (blauw), nog wel afgezekerd, gelegd naar de pomp.
Deze draad is nu door Jayke weer op het relais gezet. De oude draad heeft geen functie meer.
Harrison, het lijk mij zinvol dat je je bedrading nog eens goed naloopt.

Voor nieuwe kabels en contacten:
http://www.rdae.nl/nl/

Voor nieuw vinyl:
http://www.schuimrubberbetaalbaar.nl/kunstleer-skai_10/kunstleer-bastia-classico-black_1102.html

Succes en laat weten hoe het verder gaat.

Harrison
20/07/2015, 12:49
Bedankt nog voor de middag, mannen. Nu nog even verschillende factoren nakijken (het rechtervoorwiel wat uitsteekt uit de wielkast, goed opgemerkt van Marty), en inderdaad de elektronica verder bekijken, vooral ook het alarmsysteem (waarvoor dank voor de tip, Jayke). Ook nog eventjes wachten op de accu (deze bleek morsdood door het lekken en het drie maanden lang helemaal stilstaan) en dan verder bekijken hoe het verder moet met de koets. De scheuren zijn namelijk ook al helemaal doorgegaan tot aan de dorpels, en dat lijkt me niet goed voor de APK.