PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1983 | Stoelendilemma



Thijsch
09/07/2015, 11:43
Ik rijd ondertussen bijna een jaar rond met 928 stoelen in mijn 924, erg comfortabel maar niet origineel. Ook mis ik bij sportief rijden en bochten met een vlot tempo zijdelingse steun.

Ik zit met een schuin oog te kijken naar andere stoelen, en zo te zien zijn er niet zo heel veel mogelijkheden.

1. Originele sportstoelen ( M-nr.410)



2. Recaro's. Heel veel keus, zie geregeld setjes weg gaan voor 1000+ en ik heb geen idee wat wel/niet past.


Ik zoek iets wat period correct is (1983), enigszins comfortabel, er origineel uitziet en tot slot nog veilig is.

Wellicht zijn er forumleden die voor het circuit een andere stoel gebruiken, of turbo rijders met sportstoelen die hun ervaringen willen delen. Suggesties zijn welkom! Dan kan ik me wat beter oriënteren. ;)

Edit: Krijg de afbeeldingen er niet goed in. Jimfrey, kun jij dit fixen?

nee gaat niet moet eerst de bestanden hebben ze staan niet op de surfer (jim)

Goosse
14/07/2015, 05:52
cobra seats (http://www.cobraseats.com/) heeft een aanbod van eerder klassieke kuipstoelen. Misschien daar eens kijken?

Thijsch
14/07/2015, 10:53
Dank voor de tip! Zie dat ze bij biesheuvel te koop zijn, en er staat nu ook een mooie set op MP. Precies het model wat ik zou willen:
13067

En de 2 andere mogelijkheden waarvan ik de afbeeldingen niet in de startpost kreeg. :P

Recaro's.
13068

Originele sportstoelen ( M-nr.410)
13069