PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1981 | Sleutel wilt niet uit het contact!



Harrison
18/08/2015, 18:28
Hallo allemaal,

Na lang mijn Porsche niet te hebben gebruikt (en dus geen problemen te hebben ondervonden) dacht ik vandaag even mijn Porsche te starten en even te laten draaien. Nadat dit succesvol verliep vond ik het wel welletjes en wilde ik de sleutel uit het contact halen. Dit kon echter niet, ik kan de sleutel maar een paar centimeter naar links/beneden draaien voordat hij blokkeert! Ik kan 'm wel weer terug naar rechts/boven draaien, en dan gaat de auto weer aan. Ik krijg dus mijn sleutel er niet uit! Het is net alsof er een omgekeerde stuurslot nu op zit. Normaliter wanneer ik soms de auto wil starten, krijg ik mijn sleutel er wel in, maar niet omgedraaid (ik neem aan dat dit het stuurslot is), en na het stuur een tikje te hebben bewogen zou de sleutel wel willen draaien. Het lijkt nu alsof het volledig is omgedraaid, ik had ook al het stuur proberen te bewegen, deze zit niet op het stuurslot. Nu heb ik de accu eruit gehaald, dus niemand kan hem echt stelen, maar ik wil wel dat dit zo snel mogelijk is opgelost!

Heeft iemand hier een idee?

M.B.H.
24/08/2015, 20:16
Komplete houder en slot vervangen