PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1979 | Vocht problemen 924



davey.vandenberg
16/10/2015, 08:10
Hallo

Ik heb paar weken terug mijn eerste porsche 924 gekocht
Alleen nu slaan mijn ramen continue aan zelfs als ik rij en de ventilator op 2 heb staan. En onderste schuifje op pijltje naar boven ( weet iemand trouwens ook nog wat dit betekent naar boven of naar beneden). Dan slaat hij nog steeds aan. Iemand hier een oplossing voor.

jimfrey944
16/10/2015, 10:32
Het is zo makkelijk als het klinkt pijl omhoog is de sleuven op het dach en de sleuven in de voorkant van het dach pijl naar beneden is lucht naar je voeten
De klep kan best los zijn van de hendel of het klemmetje in afgebroken zodat de klep niet meer kantelt je kan de klep zien bewegen aan de bijrijders kant onder de midden console door

Sent from my iPhone using Forum Runner

davey.vandenberg
16/10/2015, 11:30
Oke de klep beweegt wel gewoon dus die doet het maar blijft aanslaan.
Thx voor de uitleg.

Ronaldbm
16/10/2015, 17:32
Vocht komt meestal door versleten rubbers. Deuren, en targa mocht je die hebben of vocht via de kofferklep. Vervangen kan, likje vaseline wil ook wel eens helpen. Kijk ook naar lekkage door verstopte afvoer bij accu en ruitenwissermotor (check meteen voor scheuren)

davey.vandenberg
16/10/2015, 21:50
Enig idee waar die rubbers te koop zijn (welke site)

Ronaldbm
17/10/2015, 07:02
Check eens bij alpo, rose possion of google! Kom je een heel eind. Heb je je rubbers gecheckt of die daadwerkelijk versleten zijn?

davey.vandenberg
17/10/2015, 07:22
Nou bij mijn achterklep naar mijn dak (is geen targa) zit een soort spleet waar ook regen doorheen komt dis ben benieuwd of daar misschien het probleem zit en ook de bestuurderskant deur is versleten ja