PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1983 | voorwielophanging NEW



Pierro
19/10/2015, 14:22
Heb even een vergelijk gedaan tussen een bestaande ophanging met nieuwe baljoint en 2 rubber mountings, deze 3 nieuwe onderdelen kosten iets meer dan 100 euros per ophanging (links of rechts) bij de gebruikelijke provider.
Maar heb een complete ophanging gezien (incl. balljoint en rubber mountings) voor rond de 50 euros bij M-A.nl.
Deze laatste provider heeft de reactiearm complete nieuw van het merk MOOG.

Mijn vraag is, zijn er forumleden die hier ervaring mee hebben en dan doel ik dus op de kwaliteit van de reactiearm , ball joint en de rubber mounts, t.o.v. de losse onderdelen bij de gebruikelijke provider (bv R.P.)

Mijn bestaande reactiearmen zijn in goede staat maar heb de nieuwe rubbers en ball joint nodig, maar dat alleen kost het dubbele van een compleet nieuwe arm.
Groeten,
Pierro

Pierro
20/10/2015, 13:54
Is er echt niemand die deze voorwiel armen van het merk MOOG heeft gekocht en gemonteerd?

Ik vind het namelijk aantrekkelijk geprijsd, in plaats van het dubbele in Euros voor alleen de ball-joint en de 2 rubber bushes (per reactiearm)

Daar de provider van deze nieuwe reactie armen in Holland zit wend ik me tot jullie Forumleden voor de ervaringen.
Groeten,

Pierro

rhialto
20/10/2015, 21:31
Ik heb ze zelf niet gemonteerd, maar hier in Nederland worden ze aangeboden bij Mister-Auto, en dat is een Franse webshop, dus daar zul jij ze ook kunnen bestellen. Lijkt me dat de rubberdelen wel hetzelfde zijn, en als je de stalen armen niet gebruikt is het toch nog goedkoper.

Link: http://www.mister-auto.com/bras-de-suspension/porsche-924-2-0-125ch_v2974_g273.html

Pierro
21/10/2015, 08:33
Ik heb ze zelf niet gemonteerd, maar hier in Nederland worden ze aangeboden bij Mister-Auto, en dat is een Franse webshop, dus daar zul jij ze ook kunnen bestellen. Lijkt me dat de rubberdelen wel hetzelfde zijn, en als je de stalen armen niet gebruikt is het toch nog goedkoper.

Link: http://www.mister-auto.com/bras-de-suspension/porsche-924-2-0-125ch_v2974_g273.html
Bedankt rhialto, waar ik nog aan opzoek ben is of er Forumleden zijn die dit reeds gemonteerd hebben, dus wellicht iets kunnen mededelen over de kwaliteit ervan.
Wat mij verbaast is dat dit zo goedkoop is t.o.v. de losse onderdelen bij b.v. R-P, dus dan heb je al gauw de gedachte van het zal wel minder goed zijn...., of de andere onderdelen providers zijn veel te duur.....
Groeten,

Pierro

Thijsch
22/10/2015, 18:09
Ik heb ze er LV onder zitten, pas een jaar dus ik kan niet zoveel zeggen over de kwaliteit maar tot op heden is het goed. Ook bij montage geen gekke dingen.

Let wel even op welk type stabi je hebt, er zitten gaatjes in voor nieuwe type.