PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1983 | How to ....plafond



Pierro
09/11/2015, 17:08
Mijn Porsche is bijna kaal, dus echt alles eruit voor de spuiter, die hem van binnen en buiten gaat spuiten (zoals af fabriek).

Het hemeltje (plafond) moet er nog uit en is nog in goede staat, dus probeer ik het te her-gebruiken.

Haynes is niet covering dit onderdeel in hun beschrijvingen en ik heb reeds bij meerdere autos nieuwe hemels geplaatst, maar nog niet bij een Porsche, vandaar dit verzoek.

Heeft iemand hier ervaring mee en eventueel wat photos van how to...... en of beschrijving of een link naar...

In geval van de huidige er niet heel uitkomt, zijn er nog nieuwe hemels te koop?

Groeten,

Pierro

Ronaldbm
09/11/2015, 18:33
Heb je een Targa? Bij mijn Targa is alles zeer broos..... Maar meeste van het hemeltje zit vast onder de rubber sealings van de targa.
Niet targa durf ik niet te zeggen....

Pierro
10/11/2015, 06:55
Ronald, nee het is geen Targa, dus een volledig hemeltje.

Ben benieuwd wie dit al een keer gedaan heeft en mij dus tips kan geven of waarschuwen voor hoe het zonder (kleer)scheuren eruit te krijgen en weer monteren in een later stadium.

Pierro

jimfrey944
11/11/2015, 06:38
Van al mijn 924s 44s heb ik er maar eentje gehad zonder targa
Als ik het me goed herinner zitten er ijzere staven in die l en r in de body steken deze zitten in een tunneltje die aan de hemel zitten
Ustinov de zijkanten los halen dan kom je ze vanzelf tegen
Helaas is het wel zo dat de meeste hemels stuk gaan bij het verwijderen
Succes

Sent from my iPhone using Forum Runner

Pierro
11/11/2015, 08:10
Thks Jimfrey944.

Zijn er mensen die een nieuwe hemel gemonteerd hebben en waar is de orginele te koop?

Groeten,

Pierro

MrCarmaniac
11/11/2015, 08:29
ik kan morgen op mn werk kijken of er nog hemels liggen, weet het niet zeker