PDA

Bekijk Volledige Versie : Foto's via photobucket werken niet meer



Hellraiser
23/03/2016, 12:23
Hoi,

als ik foto's via photobucket wil posten via [IMG] krijg ik nu een linkje waarin photobucket.com
vervangen is door : alleen-directe-links-naar-afbeeldingen.gebruiken

is er een manier om dit te omzeilen?

Thanks!

Groetjes,
Johan

Ronaldbm
23/03/2016, 13:15
Je kunt foto's ook direct uploaden op het forum. Zit een button in de edittor, vlgns mij naast de wereldbol met paperclip

Hendrik
23/03/2016, 18:00
Je kunt foto's ook direct uploaden op het forum. Zit een button in de edittor, vlgns mij naast de wereldbol met paperclip

Je hebt gelijk en dat is ook iets wat we liever willen.

Maar ik haal de regel voor photobucket weer even weg aangezien het forum de afbeeldingen van photobucket niet lijkt te downloaden.

edit: was een rechten probleem blijkbaar. Is nu gefixed. Zolang je directe links post laat ik het forum het wel regelen.

Hellraiser
23/03/2016, 18:42
Ok thx, zal de [URL] er voor de volgende foto's afhalen :)

Hendrik
23/03/2016, 19:16
mag gewoon zoals je het normaal deed met de [img] tags.

Hellraiser
24/03/2016, 08:47
Ok thanks!

Ja, de laaste tijd stonden er in de Share links bij Photobucket ook URL-tags zodat je op de foto kon klikken en door
het ganse album kon bladeren. Ga deze er in het vervolg uitlaten

Wat is eigenlijk de reden dat er geen verwijzingen meer mogen zijn naar externe fotosites?
Op de meeste fora promoten ze dit zelfs omdat er dan minder bandbreedte wordt gebruikt voor het forum zelf.

Hendrik
24/03/2016, 10:12
Bandbreedte is het probleem niet echt. Om een topic ook later nog een beetje functioneel te houden is het handig als fotos nog wel werken. Het kan gebeuren dat iemand een project topic of een vraag stelt waarbij afbeeldingen best belangrijk kunnen zijn. Het is dan jammer als iemand zijn album verwijderd en het topic waardeloos is. Imageshack is geblokkeerd bijv omdat er veel reclame bij komt kijken.

Voor echt grote forums is het begrijpelijk en niet te doen. Maar met het 924forum clubje is het best te doen.