PDA

Bekijk Volledige Versie : Benzineleidingen vervangen



marijn
20/12/2010, 20:37
Hallo allemaal

Ik heb een 924 uit 1977. Mijn brandstofleidingen die vanaf de verdeler naar motor lopen zijn erg versleten en sommige ervan lekken een beetje. Deze leidingen zijn nog volledig flexibel en hebben dus niet stalen leidingen die in de latere modellen zitten. Staal en flexibel zijn blijkbaar ook niet uitwisselbaar.

Zowel nieuwe als 2e hands leidingen zijn niet goed verkrijgbaar.

Ik vraag me af of iemand weet waar je leidingen op maat kan laten maken of dat je dit ook goed zelf kunt doen?

Ik hoor graag tips,
Thanx,
Marijn

Duncan
20/12/2010, 20:58
Nee, je kunt het niet zelf doen.
Er zijn wel bedrijven die de juiste koppelingen aan de juiste slang kunnen persen.
Als je je woonplaats/regio in je profiel zet kun je gericht advies krijgen.
Hier in de buurt heb je bijvoorbeeld

http://www.mosterdnaaldwijk.nl/index.php

M.B.H.
22/12/2010, 07:24
Hallo allemaal

Ik heb een 924 uit 1977. Mijn brandstofleidingen die vanaf de verdeler naar motor lopen zijn erg versleten en sommige ervan lekken een beetje. Deze leidingen zijn nog volledig flexibel en hebben dus niet stalen leidingen die in de latere modellen zitten. Staal en flexibel zijn blijkbaar ook niet uitwisselbaar.

Zowel nieuwe als 2e hands leidingen zijn niet goed verkrijgbaar. ( ik heb ze wel liggen hoor )Ik vraag me af of iemand weet waar je leidingen op maat kan laten maken of dat je dit ook goed zelf kunt doen?

Ik hoor graag tips,
Thanx,
Marijn

Maar dan moet je wel naar steenwijk

marijn
22/12/2010, 09:53
Superthanx, naaldwijk is grappig genoeg in de buurt. Waarschijnlijk goedkoper nog dan de alternatieven!

-Bassie-
22/12/2010, 11:40
Steenwijk zegt martin geen naaltwijk ;)

joeyw91
22/12/2010, 11:48
Maar Duncan toevallig wel ;)