PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat kleine onderdeeltjes



ReMo
06/05/2008, 10:16
Ikben op zoek naar nog wat kleine onderdelen. Maar hier in de buurt staat nergens een 924 op de sloop.
Misschien dat iemand van het forum het wel heeft liggen;

Zo'n klein zwart dopje wat in het midden van de kilometerteller zit.(Die mis ik)

Drie goede knoppen voor het bedieningdpaneel van de verwarming.(Zijn gebarsten)

gerben1986
06/05/2008, 17:07
Ikben op zoek naar nog wat kleine onderdelen. Maar hier in de buurt staat nergens een 924 op de sloop.
Misschien dat iemand van het forum het wel heeft liggen;

Zo'n klein zwart dopje wat in het midden van de kilometerteller zit.(Die mis ik)

Drie goede knoppen voor het bedieningdpaneel van de verwarming.(Zijn gebarsten)
Ik heb 1 goede knop voor het bedieningspaneel. Zelf zoek ik ook nog zo'n dopje voor het midden van de kilometer teller.
Wat mij betreft kunnen we wel ruilen, als jij zo'n knopje extra stuurt, stuur ik jou die ene knop.

LWB
06/05/2008, 20:06
onderdelen niet voor een appel en ei te koop bij Porsche?

ReMo
06/05/2008, 20:57
Dat is best mogelijk. Zal morgen wel eens bellen. Nadeel is dat ik dan weer naar Leusden moet, Pon is de dichtsbijzijnde.
En de VW dealer bij ons doet er niets mee. Ik dacht altijd dat je daar met een 924 ook wel terecht kon.

Tom
06/05/2008, 21:18
Dat kan ook, doe ik ook altijd. Maar ik zoek zelf in de PDF van het onderdelenprogramma (link staat hier ergens op het forum) op welk nummer ik nodig heb en geef het door aan de magazijnman, die het bij de Porsche-afdeling van Pon bestelt voor me.

ReMo
18/07/2008, 22:20
Tis gelukt. :-D Was vanmiddag zomaar even langs de sloop gegaan. Stond er een rode 924.
Ale dopjes nog in de tellers en verwarmingknoppen nog heel. Gelijk het kleppendeksel meegenomen, kan ik die gaan polijsten.
Dus weer veel plezier voor 10 euro. :grin:

Mischien dat ik morgen nog even langs ga voor de deurhendels. Die van mij moeten opnieuw gespoten worden. Is altijd handig om er dan een paar extra te hebben.

groott
19/07/2008, 10:34
Dat is best mogelijk. Zal morgen wel eens bellen. Nadeel is dat ik dan weer naar Leusden moet, Pon is de dichtsbijzijnde.
En de VW dealer bij ons doet er niets mee. Ik dacht altijd dat je daar met een 924 ook wel terecht kon.


Dat dacht ik dus ook...even naar de VW dealer. Men heeft alles wat met porsche te maken heeft weg getrokken bij VW en als je wat nodig hebt moet je maar naar de porschedealer...en die zit echt te wachten op die ouwe 924.......kassa....

mvgr Johan

ReMo
21/07/2008, 13:16
Ik heb 1 goede knop voor het bedieningspaneel. Zelf zoek ik ook nog zo'n dopje voor het midden van de kilometer teller.
Wat mij betreft kunnen we wel ruilen, als jij zo'n knopje extra stuurt, stuur ik jou die ene knop.


Ik heb nu zo'n knopje over. Nu zoek ik nog een dopje voor op de moer van de ruitenwissers. Heb je die toevallig ook, dan kunnen we ruilen. :grin:

gerben1986
21/07/2008, 18:37
Ik heb 1 goede knop voor het bedieningspaneel. Zelf zoek ik ook nog zo'n dopje voor het midden van de kilometer teller.
Wat mij betreft kunnen we wel ruilen, als jij zo'n knopje extra stuurt, stuur ik jou die ene knop.


Ik heb nu zo'n knopje over. Nu zoek ik nog een dopje voor op de moer van de ruitenwissers. Heb je die toevallig ook, dan kunnen we ruilen. :grin:
Nee, die heb ik toevallig niet. Zou me niets verbazen als ik zelf zo'n dopje voor op de moer ook nog zoek eigenlijk :?
Maar eens even naar kijken. Maar voor dat dopje houd ik mij uiteraard aanbevolen ;)