PDA

Bekijk Volledige Versie : Gordelpunten achterin ?



924turbo2
07/05/2008, 22:21
Weet iemand of er achterin nog gordelpunten zitten? Ik heb er alleen aan elke kant eentje gevonden boven de bevestiging vd achterbank (staande deel).

Maar ik neem aan dat er lager ook aan elke kant twee punten moeten zitten ????

LWB
07/05/2008, 22:34
Bevestigingspunten voor heupgordel zitten naast het liggende deel door de 'vloerbedekking' en bij het middendeel door de tussenbaan.
Het kan wel eens zijn dat voor een 3 punts gordel de schoefdop verwijderd kan worden welke op schouderhoogte in de zijafwerking tussen zijraam/achterklep aangebracht is. Zeker weten doe ik het niet,meen het ergens gezien te hebben....

foto achterbank in donorauto genomen
[attachment=0:1cd6ybip]DSC00007.JPG[/attachment:1cd6ybip]

924turbo2
08/05/2008, 09:46
mmm interessant, is dat origineel ? Zit er draad in de body. Of is er gewoon een gat geboord met een bout en een moer er doorheen ?

LWB
08/05/2008, 12:07
Bij mij zit er een draad in de body.

Moet zichtbaar worden wanneer achterbank er uit gaat,bekleding gelicht is.
Kan me niet indenken dat dit alleen aangebracht is wanneer optie achtergordels van toepassing was/is.
Misschien dat de PET hier meer over kan vertellen...

jimfrey944
29/05/2008, 17:33
is iemand hier al mee bezig ik ben wel nieuwsschierig hoe het nu zit :-D :D :idea:

Kevin- Martini
30/05/2008, 12:43
Bij mijn '77- iger zit er zelfs draad in de carrosserie getapt, aan beide kanten. Heupgordels lijken mij dus origineel.

Gr. Kevin

LWB
30/05/2008, 19:51
waren de meeste jaren niet standaard,maar wel als optie leverbaar.Was ook wel het meest logische dat de draadeinden er in zaten...

Senne
02/12/2008, 23:13
Hallo, ik heb juist een gordelset achterin gekocht. Maar ik heb nog zo een plastic beschermstukje nodig dat rond het metalenstaafje onder de "vastklikker" zit. Heeft iemand dat nog toevallig op overschot liggen?
Om ze te bevestigen: gewoon onder de bekleding kijken waar er ergens gaten zitten en dan een gat in de bekleding maken?

mvg wouter