PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1983 | ondertapijt vraagstuk



Pierro
21/09/2016, 17:44
Aan de passagierskant onder het tapijt ligt van orgine een ondertapijt/isolatie met daarin een blok polystyreen ter hoogt van de voeten.
Ik ben alles nieuw aan het monteren (ondertapijt en tapijt), maar ik vraag mij af wat de bedoeling van dit blok is (comfortabel voor de voeten) en of ik dit er gewoon uit kan laten (mits de nieuwe tapijten daar niet op gemaakt zijn op deze verhoging voor de passagiers voeten).
De vorm van het tapijt zonder deze verhoging (van ongeveer 10cm dik) zal duidelijk anders zijn dan met dit onderdeel, dus vandaar de vraag aan jullie wie dit reeds eruit gelaten heeft.
Groeten,
Pierro

Ronaldbm
21/09/2016, 20:20
Vergeet de isolerende werking van het materiaal niet!

jimfrey944
21/09/2016, 22:01
Hij vult een hoek op zodat het tapijt netjes recht ligt en je je voeten goed kwijt kan
Zonder deze past het tapijt niet goed
Waarom zou je hem er uit laten ?

Pierro
22/09/2016, 07:11
Hij vult een hoek op zodat het tapijt netjes recht ligt en je je voeten goed kwijt kan
Zonder deze past het tapijt niet goed
Waarom zou je hem er uit laten ?
ik dacht eraan om het eruit te laten omdat het ondertapijt waar dit verhogingsblok zit redelijk afgebrokkeld/in slechte staat is en ik alles aan het vernieuwen ben (onder- en boventapijt).
Dus we laten het mooi zitten en ik zal het blok weer in het nieuwe ondertapijt integreren.