PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1983 | Dash board cover



Pierro
23/11/2016, 11:44
Ben op zoek naar een plastic dash board cover en zie dat er 2 modellen te koop zijn, een die het bovengedeelte volledig afdekt en er is er een die rond het meterconsole verder naar beneden gaat, dus volledig om dat console heen.
De vorige eigenaar had het eerste model erop zitten, maar had die gelijmd, dus met de zon/warmte is dit gaan werken en golven, vandaar mijn zoektocht naar een nieuwe.

Welk model is het beste en waar te kopen, op het internet is het moeilijk in te schatten wat de kwaliteit is vandaar de orep naar forumleden die er een aangeschaft hebben.

Groeten,
Pierro

Ronaldbm
23/11/2016, 12:37
Ik ken alleen het eerste model, die de bovenkant bedekt. Niet verlijmd, gaat prima zo en ziet er naar mijn idee prima uit. Heb de mijne via marktplaats van rick burgers overgenomen. Zie ook wel eens op ebay wat voorbij komen. Probeer ook de loods eens, die hadden onlangs ook wat in de verkoop dacht ik

Pierro
23/11/2016, 13:09
Ik ken alleen het eerste model, die de bovenkant bedekt. Niet verlijmd, gaat prima zo en ziet er naar mijn idee prima uit. Heb de mijne via marktplaats van rick burgers overgenomen. Zie ook wel eens op ebay wat voorbij komen. Probeer ook de loods eens, die hadden onlangs ook wat in de verkoop dacht ik
Bedankt Ronaldbm, wat en wie is "de loods" heb je misschien een telephone number van hun, dan bel ik ze even.

Groeten,
Pierro

Ronaldbm
23/11/2016, 13:32
Heb ik, zie http://www.garagedeloods.nl/

Thijsch
23/11/2016, 17:59
Ze verkopen ze bij goldclassics voor de 924. Heb de mijne gisteren een maand na bestelling binnen gekregen. Ze zijn schaars verkrijgbaar!

Ronaldbm
23/11/2016, 19:53
Geduld is een schone zaak Thijs :-)