PDA

Bekijk Volledige Versie : Een olijk belgje met een monsteropdracht voor de boeg



BadShot
19/05/2008, 11:51
Hoi hoi.
Ik ben dus Bert en zoals je kan zien een Belg. Ik kan er ook niet aan doen. Ben er nu eenmaal geboren :)

Ik heb een monsteropdracht voor de boeg daarom kan ik jullie hulp en raad wel heel goed gebruiken.
Ik ben sinds enkele weken de trotse eigenaar van niet 1 maar 2 porsche 924-tjes.

Beide van goeie bouwjaren maaaaaaar ze liggen dus nog in stukken vaneen zoals je wel kan zeggen.
Ik ken niet zo enorm veel van autotechniek dus dat word een erg lastige opdracht!

zal men karretjes maar eens voorstellen ook.

de eerste:
924 bj 1984 chassis dik in orde, motor zou moeten draaien al is hij niet zo mooi, leidingetjes zo goed als weg natuurlijk, rubber en stootstrips kapot en carroserie zo goed als roestloos maar uiteraard erg lelijk.

de tweede:
924 targa bj 1981, motor ligt er uit maar die ziet er wel nog erg goed uit, essentiele delen getest en die lijken me nog mooi los te zijn zonder speling. chassis in orde ondanks een vroegere kopstaartaanrijding. carroserie nog in zeer goeie staat al ligt er een meter of 2 stof over. Probleem met deze auto is dat hij dus helemaal uit mekaar ligt dus dat wordt wel even klooien denk ik.

volgende week begin ik er aan.

groeten bert

Tom
19/05/2008, 12:27
Welkom, de eerste buitenlander (een enkele ex-pat niet meegerekend :)) op dit forum. Klinkt als een aardige klus, maar wel leuk.

Maak flink wat foto's van de werkzaamheden en start een project-topic, interessant om te volgen!

gerben1986
19/05/2008, 12:29
Welkom, de eerste buitenlander (een enkele ex-pat niet meegerekend :)) op dit forum. Klinkt als een aardige klus, maar wel leuk.

Maak flink wat foto's van de werkzaamheden en start een project-topic, interessant om te volgen!
De eerste buitenlander? Volgens mij was Jimmy ook een belg.
Maar welkom! En succes met je 2 halve auto's ;)

ReMo
19/05/2008, 13:53
Inderdaad leuk een buitenlander. Altijd handig om voor het hele forum om buitenlandse adresjes te hebben om te kunnen overnachten als er daar in de buurt een leuke meeting is.

Ik probeerde mij op een duitse site aan te melden maar krijg alleen maar onderstaande bericht terug; :roll:

Hallo remo,

leider erfüllen Ihre Registrierungsangaben bei myTransaxle TechTalk - Alles über Porsche 924, 928, 944 und 968 nicht unsere Anforderungen.

Ihre Registrierung wurde daher gelöscht.

Mit freundlichen Grüßen

myTransaxle TechTalk - Alles über Porsche 924, 928, 944 und 968

Gelukkig maar dat hier wel een ieder zich aan kan melden, of je nu nederlander bent of niet. Succes in ieder geval met je project. En als het allemaal gaat lukken zul je vast niet meer hoeven te zeggen;

Ik ken niet zo enorm veel van autotechniek dus dat word een erg lastige opdracht! :grin:

Tom
19/05/2008, 14:39
De eerste buitenlander? Volgens mij was Jimmy ook een belg.
Heb je gelijk in, maar die laat zich hier niet meer zien blijkbaar... :roll:

LWB
19/05/2008, 17:10
Allez!
welkom hier :-D

,veel succes met het samenvoegen van,kun je de tijd wel in kwijt :wink:

q01z
19/05/2008, 18:52
allez zegh een belgschke! ;)

wel een leuk project, altijd wel grappig zo'n puzzel.. alleen vind ik het altijd het handigst als ik ook alles uit elkaar gehaald heb!

automobilia
19/05/2008, 22:11
Inderdaad leuk een buitenlander. Altijd handig om voor het hele forum om buitenlandse adresjes te hebben om te kunnen overnachten als er daar in de buurt een leuke meeting is.

Ik probeerde mij op een duitse site aan te melden maar krijg alleen maar onderstaande bericht terug; :roll:



Ihre Registrierung wurde daher gelöscht.

Mit freundlichen Grüßen


Gelukkig maar dat hier wel een ieder zich aan kan melden, of je nu nederlander bent of niet. Succes in ieder geval met je project. En als het allemaal gaat lukken zul je vast niet meer hoeven te zeggen;

Ik ken niet zo enorm veel van autotechniek dus dat word een erg lastige opdracht! :grin:

Wat flauw! dat je daar niet kan registeren bij onze oosterbuur vrienden. Ik snuffel daar ook wel eens. ben er wel niet aangemeld maar toch.
En ik werk/schrijf nog wel met een duitse e-mail adres (freenet) ach dan moet mij het toch lukken! :o

Maar goed welkom naam genoot en foto's graag, het liefst van het begin tot het einde.


Bert

Tom
19/05/2008, 22:43
Daher, en dan zonder reden? :?

Bcreative
20/05/2008, 08:59
Welkom (BadShot) Bert!

Wow, een hele uitdaging, van twee auto's een maken. Zou 't zelf niet durven. Ben al blij als ik een goede vind en deze hoogstens nog wat netter kan maken en misschien wat licht achterstallig onderhoud kan aan(laten)pakken... Aan de andere kant; wat is het ergste dat er kan gebeuren? 25 jaar sleutelen en een heleboel kennis rijker... :wink: Je hoeft je in ieder geval voorlopig niet te vervelen! Heel veel succes met je project(en)!

Ben ook helemaal voor contacten in het buitenland! :grin:

Edwin

VonG
20/05/2008, 21:02
welkom en succes!