PDA

Bekijk Volledige Versie : brandstofleidingen.



LWB
20/05/2008, 21:10
:-D Ik ben op zoek naar 3 brandstofleidingen voor 84er.

Betreft aan en afvoerleiding naar WUR en de leiding naar 4e cilinder(achterste).

Leidingen dienen compleet en in goede staat te zijn waarbij ook het rubber niet gescheurd is. Reden van vervangen van de mijne zijn de scheurtjes die er in zitten,weet kan niet echt kwaad omdat de binnenleiding nog prima is maar zo het graag voor mekaar hebben.....

Iemand?

M.B.H.
20/05/2008, 23:24
:-D Ik ben op zoek naar 3 brandstofleidingen voor 84er.

Betreft aan en afvoerleiding naar WUR en de leiding naar 4e cilinder(achterste).

Leidingen dienen compleet en in goede staat te zijn waarbij ook het rubber niet gescheurd is. Reden van vervangen van de mijne zijn de scheurtjes die er in zitten,weet kan niet echt kwaad omdat de binnenleiding nog prima is maar zo het graag voor mekaar hebben.....

Iemand?

ik zal voor je kijken als ik wat heb hoor je het wel.
M.

LWB
21/05/2008, 22:12
prima,alvast bedankt!

M.B.H.
22/05/2008, 20:30
prima,alvast bedankt!

ja hoor ik heb een mooie 4e cil leiding liggen en ik wil wel een uitzondering maken
ik heb hem niet dubbel maar hij past echt onder jou'n moterkap
als je inspuiters hebt na 1981 met moer en niet met banjo boutje moet je me maar een pm doen
M.

LWB
23/05/2008, 22:12
pm onderweg...

LWB
10/08/2008, 22:09
dankzij Martin alleen nog opzoek naar de aanvoerleiding naar de WUR (die vanaf het filter)

Kevin- Martini
11/08/2008, 14:43
Ik had er eentje afgebroken (lomp), toen heb ik die leiding (cilinder 3) gewoon nieuw besteld. Kostte niet zo gek veel, misschien voor jou ook een optie?

LWB
11/08/2008, 18:28
Mocht het niet lukken is dat ook wel de bedoeling,leidingen naar de cilinders zijn wel ongeveer een kwart van de prijs t.o.v. de andere leidingen. Al eens navraag over gedaan...

Dude-lange
11/08/2008, 19:24
Ik had er eentje afgebroken (lomp), toen heb ik die leiding (cilinder 3) gewoon nieuw besteld. Kostte niet zo gek veel, misschien voor jou ook een optie?

jij hebt ook 'vast gebogen' leidingen neem ik aan? wat had je daar voor betaald.

ik heb flexibele leidingen en heb er 1 laten maken (naar 4de cylinder) en mocht daar 50 euro voor neerleggen :S

Kevin- Martini
19/08/2008, 18:56
Ik probeerde een injector te verwijderen, trok toen aan de brandstofleiding. De leiding vond dat niet zo leuk. Kostte een aantal jaar terug (1,5- 2) meen ik €20,-

Meneer aard
24/08/2008, 10:58
Laurens (en andere ook) je kunt ze ook laten maken van RVS teflon omvlochten meuk, ik ga dat wel doen, ook laat ik wel mijn stalen leidingen zitten alleen het rubber deel laat ik voorzien van rvs gebeuren. prijs krijg ik binnenkort (kwam op het idee via het volvo forum haha).

LWB
24/08/2008, 17:01
probeer e.e.a. zo origineel mogelijk te houden dus dat zou em voor mij niet worden.
Wel benieuwd naar het resultaat trouwens!

Meneer aard
24/08/2008, 17:33
Soms zijn dingen beter dan het origineel. Ik probeer mijn auto ook nagenoeg origineel te houden (tot zover dat al is :roll: met een 77 incl tankklepje whaha). Maar staat ook stuk mooier en kan hogere druk aan.