PDA

Bekijk Volledige Versie : Bumperstrip achterbumper



ReMo
27/05/2008, 08:08
In de zwarte bumperstrip van de achterbumper zitten bij mij wat butsen/oneffenheden.
Weet iemand uit ervaring of hier nog iets aan te doen is. Ik heb hem er nog niet afgehaald maar kan me zo voorstellen dat de oneffenheden onstaan door roest op een metalen strip die in het rubber zit en of lichte aanrijdingen.

Of is het zinvoller om de hele strip te vervangen?

Tom
27/05/2008, 11:28
Inderdaad, roest in een metalen strip. Daar is op zich niet zoveel aan te doen, zelfs niet als je de strip eruit haalt. Als je het écht perfect wilt hebben, is een nieuwe of een goede gebruikte de enige optie.

Bij mijn auto zijn de tapeinden zelfs al uit de strip geroest op diverse plaatsen, de rubber strip is aan de einden bevestigd met popnagels. :?

ReMo
27/05/2008, 13:28
Dan ga ik maar op zoek naar een nieuwe. Kan er een krijgen voor 40 euro. Best veel geld maar wel netjes. Maakt het geheel weer wat strakker.

Tom
27/05/2008, 15:07
Dat vind ik niet veel geld, eigenlijk. Als ik met het uiterlijk van mijn auto bezig ga, zal ik 'm zeker vervangen.

jimfrey944
29/05/2008, 16:19
Dan ga ik maar op zoek naar een nieuwe. Kan er een krijgen voor 40 euro. Best veel geld maar wel netjes. Maakt het geheel weer wat strakker.

natuurlijk willen we weten waar je deze strip gekocht heb ???

Bcreative
29/05/2008, 18:36
Volgens mij zag ik 'm op Marktplaats of Speurders ofzo... Heb in ieder geval zo'n strip gezien voor € 40,-.

ReMo
29/05/2008, 20:31
Yep, ik heb hem via marktplaats. Volgende week haalt een kennis hem voor mij op.
Ben er wel blij mee, ben ik weer een stapje verder. :-D