PDA

Bekijk Volledige Versie : contact schakelaar



joeyw91
10/01/2011, 11:33
Hallo,

Ik wil mijn contact blokje vervangen, maar ik heb geen idee hoe ik die moet vervangen, want er zit een schroef bij, en die kan van onder niet los.

En van voor zit bijna alles in de weg, dus mijn vraag is een klein stappenplan hoe ik te werk moet gaan.

Alvast bedankt.

Joey

dopre
10/01/2011, 20:04
Ik zal het morgen nog eens bekijken zodat ik het zeker juist doorgeef

Groeten Dopre

joeyw91
10/01/2011, 22:37
Oke, alvast erg bedankt, het gaat om het witte blokje, die zegmaar alles schakelt.

Het lijkt er een beetje op dat alles aan de voorkant eraf moet, maar heb liever wat informatie voordat ik zomaar alles losmaak.

Joey

dopre
11/01/2011, 08:41
idd,
- Eerst het batterij loskoppelen en stuur verwijderen
- Dan de plastiek bescherming van rond het stuur.
- Dan kun je met een inbussleutel de bout in het metalen deel waar het contactslot inzit lossen
- Vervolgens het deel verwijderen (met je contactsleutel in het contact en zogezegd starten. dan kun je het metalen deel ook licht bewegen. Er zit een pinnetje aan de binnenzijde die je door de contactsleutel intrekt) en dan kun je pas aan de vijs die het witte blokje vasthoud.

Het lijkt een grote klus, maar het is vrij vlug gedaan.

Groeten en succes ermee

Dopre

joeyw91
11/01/2011, 16:38
Oke, hartstikke bedankt!

Alleen nog even hoe ik het stuur eraf moet halen? Dan denk ik wel dat alles moet lukken.

Joey

---------- Post added at 17:38 ---------- Previous post was at 17:24 ----------

Oke, hartstikke bedankt!

Alleen nog even hoe ik het stuur eraf moet halen? Dan denk ik wel dat alles moet lukken.

Joey

dopre
11/01/2011, 17:43
Voorzichtig het middenstuk verwijderen (kliksysteem dus gewoon aftrekken) en vervolgens met dopsleutel 24 de middenbout lossen.

Groeten Dopre

joeyw91
11/01/2011, 19:56
Erg bedankt voor de info.

Ik heb het blokje vervangen, en stelt opzich niet zoveel voor, alleen het probleem is nu nog dat mn contact zelf, ook niet helemaal goed meer is.

Maar ik weet nou hoe het moet, bedankt.

Joey