PDA

Bekijk Volledige Versie : [Verkocht] buitenspiegels



ronaldevers
14/01/2011, 15:55
Hallo,

Ik heb 2 zwarte originele buitenspiegels liggen. De linker buitenspiegel zat er bij mij origineel op en de rechterbuitenspiegel die zat er bij mij origineel niet op, omdat er geen aansluitingen op de rechter deur zitten. De linker spiegel is helemaal compleet en helemaal goed met het handmatige bedieningsknopje erbij en met een nieuw rubber. De rechter spiegel is helaas lomp eraf gehaald door iemand, want staalkabeltjes zijn afgeknipt. Dit kan je natuurlijk gewoon goed maken. Ook zit hier geen rubber (kost nieuw ong 5 euro) bij en geen knopje waarmee je hem handmatig bedient. Met een beetje werk kan je de rechterbuitenspiegel helemaal goed maken. Reden van verkoop is omdat ik grotere spiegels erop aan het maken ben en omdat ik het kleine spiegels vind. Ik weet niet of er interesse voor is, maar ik dacht laat ik ze er hier maar is op zetten. Ik zou de spiegels uiteraard ook wel willen ruilen tegen een rechter deur waarbij aansluiting voor spiegels is, liefst indisch rood:tongue:

Mvg Ronald

ronaldevers
14/01/2011, 16:03
Form failed to submit. The following error(s) occured:
The title that you have entered is too long (1020 characters). Please shorten it to 85 characters long.
.

Het werkte niet echt goed, maar pas naar dat je edit werkt het. Hij ziet mijn hoofdtekst als titel volgens mij:p

Hendrik
14/01/2011, 18:02
Form failed to submit. The following error(s) occured:
The title that you have entered is too long (1020 characters). Please shorten it to 85 characters long.
.

Het werkte niet echt goed, maar pas naar dat je edit werkt het. Hij ziet mijn hoofdtekst als titel volgens mij:p

Ik kan niet elk topic nakijken of er problemen zijn met de website.
Dus graag problemen etc in het juiste forum posten.

edit: Ik denk dat je alle tekst in de titel had geplaatst ipv de omschrijving.

ronaldevers
14/01/2011, 19:04
Sorry ik zou er volgende keer rekening mee houden. Maar ik had de tekst dus niet in de titel geplaatst, er vaag, ben er wel een half uur mee bezig geweest voordat hij het wel goed deed.

ronaldevers
20/01/2011, 15:30
35 incl verzenden:)

gerrelt
23/01/2011, 19:05
Je hebt een PM!

ronaldevers
29/01/2011, 16:55
Verkocht