PDA

Bekijk Volledige Versie : Rand onder de achterlichten makkelijk uitdeukbaar?



Meneer aard
21/10/2007, 20:53
Sinds vorige week dat ik een deuk in mijn achterlicht (precies aan de zijkant) heb opgemerkt (plastic is gebarsten) heb ik vandaag een deuk eronder ontdekt..Denk dat ie eral zat want met de lichtafbuiging leek het al op een deuk. (was een grauwe dag toen ik het constateerde).

Is die makkelijk uit de deuken van binnenuit..Want ik dacht dat je er niet zo 123 bijkomt? Tis net een klein deukje..Gelukkig in het midden maar jah de josti die het gedaan heeft nergens te bekennen :(

captainfrasca
21/10/2007, 21:15
Aanemende dat je de rand bedoeld die ik met de rode pijl heb aangegeven, kan ik je melden dat je daar van binnenuit niet bij kunt komen. (zover ik weet, maar ik weet het voor 90% zeker)



http://www.924forum.nl/rand.JPG

Meneer aard
21/10/2007, 21:26
Die rand jah..Dus toch..Ik had al een vermoeden.

Dan wordt het waarschijnlijk de slaghamer helaas :( Dacht het nog eruit te kennen tikken. Kut zooi.

Tom
21/10/2007, 22:02
Zelfde probleem bij mijn 924... en zelfde constatering. :?

Meneer aard
22/10/2007, 18:50
Volgende week heb ik wat meer tijd, dan ga ik een nieuw achterlicht unit scoren + kijken hoe ik de deuk eruit krijg. Als ik er niet bij kan ga ik denk naar een maat van me die een schade herstel bedrijf heeft; die heeft van die stukjes (soort popnagel idee) die je erop lijmt, wat niet schadelijk is voor de lak! En vervolgens met een soort slaghamer het zaakje eruit trekt.

Alles beter dan boren, vast schroeven, slaghamer, en lassen + spuiten.

captainfrasca
22/10/2007, 20:50
Hey das handig, ik wist niet dat dat kon!! Ook maar eens informeren dan..

Meneer aard
22/10/2007, 21:13
Het is een beetje de laatste techniek soorten van uitdeuken zonder spuiten. Voorheen was dat ook al revolutionair. Maar met dit is het ideaal.

Hiermee kun je secuur mee werken en prachtig weer de vorm terug erin krijgen. Met hamers + stukken hout en weet ik wat gaat ook allemaal maar toch blijft het metaal opgerekt waardoor je helaas bobbels gaat krijgen.