PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 | Waarvoor dient deze steun?



Bastibum
25/03/2023, 16:15
Vinden jullie het ook zo leuk? Een dure Dansk uitlaat kopen, die vervolgens schots en scheef onder de auto zit.

Het paste allemaal net aan, maar nu ik de uitlaat rubbers heb vervangen schraapt de uitlaat tegen een beugel in de uitlaat tunnel. |:)

Weten jullie wat het nut van deze beugel is? Als mijn vermoeden klopt dat hij alleen een hitteschild vasthield, dat er niet meer zit, dan haal ik die beugel voor nu gewoon weg.



16434

captainfrasca
25/03/2023, 21:42
Als ik mij niet vergis hoort daar ook een beugel aan te zitten met uitlaatrubbers.16435

Bastibum
25/03/2023, 22:19
Nee, die bevestiging zit er inderdaad, maar dat is een stukje verder naar de achterkant. Dit is te hoogte van de verbinding tussen de achterdemper met de middendemper

jimfrey944
26/03/2023, 08:08
Hij zorgt voor meer stijfheid in de auto
Hij is wat zwakker van wegen de tunnel
En daar zijn deze struct voor
Ik zou hem zeker laten zitten
Wel vreemd dat de uitlaat niet lekker past
Ik heb ook een dansk en die past prima
Op de dikte van de pijp na dan
de dansk ie eigenlijk iets te dik
Weet je zeker dat hij er goed onder hangt

Bastibum
26/03/2023, 12:10
Ik ga morgen nogmaals kijken of ik hem er anders onder kan krijgen. Het gekke is dat hij voorheen wel heeft gepast....
Misschien hem met een andere volgorde vastzetten

Riggard
26/03/2023, 14:28
Bij mijn auto zit de demper achter in zo'n klemband die er helemaal omheen gaat. Daarin kan de demper wat draaien. Door te draaien kun je ook de middelste aansluiting best wat verplaatsen. Allicht biedt dat soelaas?