PDA

Bekijk Volledige Versie : 933 in onderdelen



hammer_rites
06/06/2008, 23:58
Voor degenen die weten welke onderdelen er op mijn auto zitten: Laat weten wat je wilt hebben. Bij voldoende animo strip ik de auto zonder dat de motor verkocht is.

- 2x gereviseerde 924 turbo kop
- op maat gemaakte zuigers (JE Pistons) + drijfstangen, 11:1
- krukas
- afgedraaid vliegwiel
- snellere nokkenas (cat cams)
- verstelbaar nokkenastandwiel
- Uitlaat inclusief spruitstuk
- gereviseerde 5-bak (Getrag 16z met sport-schakelpatroon) (nog geen 20 kilometer mee gereden)
- Emerald programmeerbaar motormanagement
- Innovate lc-1 wideband controller
- nieuwe koppeling
- nieuwe Bilstein 944 turbo cup ophanging
- alle rubber bussen van de achteras vervangen door aluminium/mono-ball lagers (racer's edge)
- veerpootbrug
- nieuwe schijfremmen rondom (afkomstig van 944)
- RVS omwikkelde teflon remslangen
- Cobra Suzuka kuipstoelen
- nieuwe benzinepomp
- plus nog veel meer zoals gestraalde en gepoedercoate wielen, gloednieuwe banden, meters, dashboards, bumpers, deuren, koplampen, achterlichten, enz.

924turbo2
07/06/2008, 07:53
Ik reserveer bij deze de Bilstein ophanging. Prijs komen wel wel uit.

Zie PM

captainfrasca
07/06/2008, 17:22
Als ik het geld had, dan had ik de 944 ophanging genomen, sorry boudewijn.

Ik hou het voorlopig ff op de stoelen en de spullen die ik al heb (en nog aan je moet betalen :oops: )

Toch even stiekum, wat moet het kosten??

Edit: Sorry er was mij iemand voor! Dan maar de achterbumper in "onze" kleur en achterlicht unit bij voorkeur rechtsachter.

Martijn
07/06/2008, 17:45
staat veel spul bij wat ik graag wil hebben :shock: wss heb ik er het geld niet voor, en ik wil je de wil ontnemen om hem te strippen...ding gewoon afmaken :)

hammer_rites
07/06/2008, 22:04
Wellicht ten overvloede: Ik probeer eerst een beeld te krijgen of het handig is om alles los te verkopen. Als je interesse toont in een onderdeel, is het nog niet zeker dat ik het verkoop, ook al wil je een goede prijs betalen.

Excuses als ik hierover niet duidelijk was.

captainfrasca
07/06/2008, 22:21
Ah, in dat geval houdt ik mij slechts aanbevolen.... :wink: