PDA

Bekijk Volledige Versie : MOTOR 924



Remco
07/06/2008, 15:31
Beste mede porsche liefhebbers,

mijn porsche 924 (1981) begint na jarenlange trouwedienst te roken.
Dit als de motor warm is en als ik op trek na een aantal tellen stil te hebben gestaan (bijv. bij een stoplicht).
Dit is behoorlijk irritant, het kost olie en het stinkt. En wees eerlijk een porsch die rookt :oops:
Kan iemand mij helpen (uiteraard tegen betaling) ben zelf handig maar motorisch geen ervaring.

Alvast bedankt voor je reactie,

Remco.

LWB
07/06/2008, 16:22
klinkt als klepsteelafdichtingen...heeft verder niets met wel of geen waterverbruik te maken.
hoeveel olie verbruikt die?

doe zelf veel maar dat soort dingen laat ik liever doen als het nodig is,misschien iemand anders hier?

Meneer aard
07/06/2008, 23:49
Kunnen ook je zuigerveren zijn..Maar als je zegt dat ie wat rookt na stationair loop kujn je er gif op innemen da thet je klepseals zijn..

Is toch mooi beetje roken, die van mijn ruikt ook af en toe als je hem door stampt ruikt altijd zo lekker :D

M.B.H.
07/06/2008, 23:56
Beste mede porsche liefhebbers,

mijn porsche 924 (1981) begint na jarenlange trouwedienst te roken.
Dit als de motor warm is en als ik op trek na een aantal tellen stil te hebben gestaan (bijv. bij een stoplicht).
Dit is behoorlijk irritant, het kost olie en het stinkt. En wees eerlijk een porsch die rookt :oops:
Kan iemand mij helpen (uiteraard tegen betaling) ben zelf handig maar motorisch geen ervaring.

Alvast bedankt voor je reactie,

Remco.

kijk eens even naar je luchtfilter is dat ook een olie bende ?M.