PDA

Bekijk Volledige Versie : target is blank en preview is er niet voor niks



hammer_rites
08/06/2008, 19:35
Jungs,

Sinds het board is aangepast om links in een nieuw window weer te geven, zie je regelmatig " target="_blank staan achter links. Als je een reply plaatst met quotes, wordt er dan weer eenzelfde " target="_blank achter die link geplaatst. Haal dat weg voordat je je post plaatst!

Voordat je op "submit" klikt, klik op "preview" en lees je tekst nog eens na.

Ik herhaal:

VOORDAT JE OP "SUBMIT" KLIKT, KLIK OP PREVIEW EN LEES JE TEKST NOG EENS NA!

Dat geldt niet alleen voor die " target="_blank, maar ook voor de meest stompzinnige spelfouten die je je maar kan voorstellen.
Je hebt hier alle tijd om netjes te posten, het is geen chatroom. Een beetje respect voor je publiek.

Tom
08/06/2008, 20:39
:) Ik hoef niet te kijken welke naam hiernaast staat.

hammer_rites
08/06/2008, 22:19
Af en toe moet je toch wat mensen wakker schudden, en wie weet, bij sommigen helpt het misschien.

Tom
08/06/2008, 22:37
Ach, ik vind het hier nog meevallen. Geen breezertaal of ander pseudo-interessant maar onleesbaar gebral.

Niet iedereen is even goed in Nederlands en tikken, meestal snap ik de bedoeling wel.

Ik-rij-belastingvrij
16/06/2008, 11:58
Ik vindt het ook wel meevallen hoor, al kan ikzelf er soms ook wel wat van zonder dat ik het weet, spelfouten bv :oops:

Ik controleer mijn posts wel altijd VOOR en NA dat ik ze plaats, iets als typefouten zul je dus niet snel vinden bij mij.

groott
16/06/2008, 16:52
kan iemand mij zeggen waar dit over gaat..........
ik snap het probleem niet helemaal

Ik-rij-belastingvrij
17/06/2008, 20:11
Ik zal het uitleggen, dit gaat over een probleem, dat er niet is :lol: